AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Jeg har en pus på litt over et år. Han har aldri vert intressert i å gå ut. Han har kun brukt å sitte i vinduskarmen når vinduet er åpent, men aldri gått lengre en ned på gressplenen en sjelden gang før han har komt i susende fart inn igjen. I går fant han visst ut at det var greit å gå lenger og siden har han ikke vert inne. Jeg så han suse forbi vinduet en gang før natten men ingen tegn til han siden. Jeg har vert ute å lett etter han og ropt flere ganger, men ingen pus. Jeg tenker jo selvsagt det verste når han har vert borte så lenge. Noen som har opplevd det samme og funnet pusen igjen? Hvor lenge skal jeg vente før jeg henger opp lapp om at han er savnet? Han har halsbånd på, men ingen informasjon om hvem som eiger han. Han har jo aldri vert intressert i verden utenfor så jeg har ikke ordnet det. Føler meg som verdens verste puseeiger akkurat nå Bekymret pusemammaAnonymous poster hash: eb412...374
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Ikke ta sorgene på forskudd, katter har en utrolig evne til å overleve ute Anonymous poster hash: a69f9...977
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Han er kastrere ja. Det ble gjort så fort han var gammel nok. Anonymous poster hash: eb412...374
Gjest chisandra Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Da jeg hadde katt, skvatt jeg veldig første gangen den dro på lengre vift. Husker at jeg sovnet i stolen mens jeg ventet. Håper han kommer igjen i løpet av dagen. Er katten chippet?
maria b Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Jeg tror ikke du skal bekymre deg så veldig ennå. Her jeg bor, på Østlandet, er det nydelig vær nå, rene sommeren. Masse katter ute nå. Hunnkatten min har ikke vært inne på nettene på nesten en uke. Hun kommer innom en tur tidlig på kvelden for å hilse på og få mat, og vil ut igjen etter en time eller to. Jeg har to unge hannkatter også. De har akkurat begynt å være litt ute. De får forløpig bare være ute når vi er hjemme og verandadøren kan stå åpen. Katter som får lov, elsker å være ute på denne tiden av året. Hvis katten din ikke kommer hjem i løpet av dagen, synes jeg du skal henge opp noen lapper i morgen. Det er fort gjort at de løper inn i boder og garasjer, og dermed blir stengt inne. Men som sagt, det er helt normalt at katter er borte et døgn eller to, selv om de er kastrerte
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Pus er kommet hjem! Huseieren fant han i en gammel vrakbil som står i gårdsrommet her. Pus hadde gjemt seg i mottorrommet og ikke turt å komme ut igjen. Han er ikke chippet, men nå kommer jeg til å bestille time hos dyrlegen for å få det gjort. Jeg skal også få tak i en id-brikke til å henge på halsbåndet hans. Han skuler bare skeptisk på vinduet nå og tar engang omvei rundt det stakkar lille pusen min. Han har nok hatt en tøff natt. Nå venter masse kos og et bad! Anonymous poster hash: eb412...374
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #8 Skrevet 27. april 2014 Huff, man vet man er glad i katten når man får tårer i øynene av glede når de kommer hjem Jeg tror nok vi må øve litt mere på å gjøre han trygg ute nå når vi har så mye fint vær.Anonymous poster hash: eb412...374
maria b Skrevet 27. april 2014 #9 Skrevet 27. april 2014 Det var godt å høre. Du og pus får ha en deilig søndag
Gjest chisandra Skrevet 27. april 2014 #10 Skrevet 27. april 2014 Godt å høre at han er hjemme igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå