Gå til innhold

Hvorfor drikke seg dritings?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg blir så sykt irritert når jeg hører om folk som drikker seg så sørpe at de må pumpes og legges inn til observasjon på sykehus osv. Spesielt nå i russetiden. Er ikke dette tiden man liksom skal huske som den beste (fra ungdomstiden hvertfall)? Kan noen forklare meg hvorfor mennesker gjør dette?

Anonymous poster hash: 3c784...5ba

Videoannonse
Annonse
Gjest Crazycatlady
Skrevet

De drikker vel for mye da. Noen ganger går det fort og man merker det ikke før det sier pang.

Ikke alle er flinke til å stoppe i tide, og fortsetter å drikke fordi de tror at det kommer til å gå bra.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg blir så sykt irritert når jeg hører om folk som drikker seg så sørpe at de må pumpes og legges inn til observasjon på sykehus osv. Spesielt nå i russetiden. Er ikke dette tiden man liksom skal huske som den beste (fra ungdomstiden hvertfall)? Kan noen forklare meg hvorfor mennesker gjør dette?

Bør det rett og slett stå advarsel (om alkoholforgiftning, og om at man ikke må drikke for fort og for mye da det tar en god stund før man merker virkningen pga tiden det tar før alkoholen tas opp i kroppen) på embalasjen til all drikke som inneholder alkohol?

Bør de som ikke tar forholdsregler, og de som tar sjanser ved å drikke for mye og for fort, betale for den dyre behandlingen på sykehus?

Anonymous poster hash: 2317c...1c3

AnonymBruker
Skrevet

Bør det rett og slett stå advarsel (om alkoholforgiftning, og om at man ikke må drikke for fort og for mye da det tar en god stund før man merker virkningen pga tiden det tar før alkoholen tas opp i kroppen) på embalasjen til all drikke som inneholder alkohol?

Bør de som ikke tar forholdsregler, og de som tar sjanser ved å drikke for mye og for fort, betale for den dyre behandlingen på sykehus?

De har jo bare seg selv å takke. Kanskje det hadde vært en måte å redusere det på.

• Liker 2
Skrevet

Man drikker mye fordi man vil ha det gøy, ikke fordi man vil pumpes. Noen ganger går det vel helt ut av kontroll, jeg har aldri opplevd det selv, men kan jo se for meg at hvis man er supergira før en kveld ute og drikker uten å tenke seg helt om, så kan det skje.

AnonymBruker
Skrevet

De har jo bare seg selv å takke. Kanskje det hadde vært en måte å redusere det på.

Jeg tror også det. Det blir for enkelt å være ansvarsløs når de ikke engang må betale for kostbare sykehusutgifter som kommer som følge av deres ansvarsløshet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man drikker mye fordi man vil ha det gøy, ikke fordi man vil pumpes. Noen ganger går det vel helt ut av kontroll, jeg har aldri opplevd det selv, men kan jo se for meg at hvis man er supergira før en kveld ute og drikker uten å tenke seg helt om, så kan det skje.

Folk lærer kanskje å tenke seg om, dersom de vet at de må betale for eventuell pumping og evt innleggelse på sykehus til observasjon.

• Liker 1
Skrevet

Folk lærer kanskje å tenke seg om, dersom de vet at de må betale for eventuell pumping og evt innleggelse på sykehus til observasjon.

Har fått høre at den prosessen er veldig vond, så tror man lærer av det også.

Gjest Steamboat
Skrevet

Man husker vel en pumping og innleggelse.

Uansett tvilsomt å innlegge noen som er bevisstløse for så å ta betalt etterpå.

Gjest Blomst83
Skrevet

Man husker vel en pumping og innleggelse.

Uansett tvilsomt å innlegge noen som er bevisstløse for så å ta betalt etterpå.

Det er ikke selvsagt.Er man bevistløs når det skjer husker man ingen ting.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle som vet når de skal stoppe. Noen blir helt plutselig fulle og da har man null kontroll.

For en del år tilbake drakk jeg meg drita på tequila, så sa det bare BOM! Da var jeg kanon full. Bare helt sånn plutselig. Skummelt å drikke sprit.

Anonymous poster hash: 43306...39a
Skrevet

De fleste har vel en eller annen gang drukket altfor mye?

Husker da jeg var 18, og en kveld drakk jeg sprit som det var vann, drakk vel en halv flaske på under en halv time, jeg merket ikke at det var for mye før det var altfor sent, jeg rakk ikke å komme meg ut en gang, eller jo, plutselig er jeg så å si bevisstløs på gata på vei til utestedet og det er ikke midnatt en gang. Vennene mine vurderte å ringe ambulanse, men heldigvis gjorde de ikke det, de fikk meg heller hjem, og jeg våknet dagen etterpå og var dødsflau, drikker ikke så mye så fort igjen..

AnonymBruker
Skrevet

Vi bare koste oss på en vennine fest, drakk et par flasker vin sammen, stakk på byen og forsatte kosedrikkingen der. Så tok vi et par shots. Neste jeg husker er at jeg våkner opp på sykehuset. Trengte ikke pumping men var på grensen til alkoholforgiftning.

Det skjedde så fort og så ut av det blå. Det kan skje med alle

Anonymous poster hash: 54943...e11
Skrevet

Deilig å slippe kontrollen i ny og ne.

Skrevet

Akkurat som at personer som lider av fedme ikke skal målle betale for behandling for hjerte-kar sykdommer, slankeoperasjon etc. så skal selvsagt ikke de som dessverre har drukket seg drita en kveld måtte betale for pumpingen. Vi betaler alle skatt og har alle rett på nødvendig helsehjelp, uansett om man har røyket som en skorsstein i 40 år og dermed har pådratt seg lungekreft.

Har aldri vært så full før selv, men jeg blir kvalm og dårlig før jeg når det punktet. Har riktig nok vært veeeldig full ved noen anledinnger, og det har skjedd fordi jeg har drukket for fort eller at jeg har drukket sprit, som jeg ikke tåler.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Fordi de føler seg kule og tøffe og må drikke seg til mot for å tørre å gjøre alt det teite de må for å få knuter i den stygge lua si.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...