NoFuss Skrevet 28. april 2014 #41 Skrevet 28. april 2014 Jeg er nok mer populær i det virkelige livet, men jeg går ikke inn for å være den populære verken her eller der. Jeg prøver bare å være meg selv. Her inne er jeg kun for underholdningens skyld, å ha noe å fordrive tiden med i kjedelige stunder. 1
Gjest Imaginary Skrevet 28. april 2014 #42 Skrevet 28. april 2014 Hvis du måtte velge å få en handling for "plusser" i det virkelige liv, hva ville det vært? ^^ *poke på skulderen*? *klapp på stussen*? *applaus*? <-- ville jo vært morsomt om 1 av 100 i et rom var enig f.eks og startet å klappe. ^^ *musikk-lyd som går på, slik som enkelte meldinger* <-- lyden er selvfølgelig hørbar for alle innenfor 50 meter. osv.. En klem. Men det hadde vært ganske kult hvis Jurassic Park-introsangen hadde begynt å spille hver gang noen tenkte at jeg var kul/morsom/smart/sånne ting, da.
Gjest Runforit Skrevet 30. april 2014 #43 Skrevet 30. april 2014 Populær? Tja, jeg er vel en person som folk enten liker eller ikke liker. Jeg er en ganske hard person og slipper ikke folk lett innpå meg. Det kommer nok noe frem i måten jeg skriver på. Har jeg en mening så står jeg for den og er ikke redd for at folk er uenig med meg, uten at jeg prøver å overbevise andre om at de må være enig med meg. Det er det alltid noen som vil respektere og andre som ikke takler. Har en håndfull gode venner som virkelig kjenner meg, utover det har jeg en del bekjentskaper. Da jeg var yngre var jeg veldig populær, men det var fordi jeg gikk inn for å være det. Nå orker jeg ikke å gjøre alle tilags og komme overens med alle. Jeg er den jeg er og så finner jeg heller mennesker som passer sammen med meg fremfor å måtte passe sammen med alle. Føler det er slikt her inne. Enten synes folk jeg er fornuftig og liker meg, sender meg PM'' er både om trening, kosthold og om andre ting, eller så liker de meg ikke og prøver å provosere meg med diverse innlegg uten at jeg lar meg provosere for fem flate øre. Alltid morsomt med en liten debatt om ting og tang
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #44 Skrevet 30. april 2014 Uten å nevne kallenavn så er det et par gjengangere her som er veldig populære og aktive, jeg vil anta at disse ikke er like populære "in real life", i hvert fall ikke hvis de oppfører seg slik ute blant folk. Anonymous poster hash: 75048...ce6 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #45 Skrevet 30. april 2014 Populær vet jeg ikke, men jeg er mye flinkere til å prate for meg i virkeligheten enn jeg er her inne I forhold til trådens tema tror jeg svaret er nei, de mest populære brukerne her inne kan rett og slett ikke være populære i virkeligheten, fordi mesteparten av tiden tilbringes på KG. Verst er det nok med de kjæresteparene som begge sitter klistret på KG, under hvert sitt nick. Det tenker jeg må være ganske trist egentlig, men det blir et annet tema. Anonymous poster hash: 5ee9c...962
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #46 Skrevet 30. april 2014 Populær vet jeg ikke, men jeg er mye flinkere til å prate for meg i virkeligheten enn jeg er her inne I forhold til trådens tema tror jeg svaret er nei, de mest populære brukerne her inne kan rett og slett ikke være populære i virkeligheten, fordi mesteparten av tiden tilbringes på KG. Verst er det nok med de kjæresteparene som begge sitter klistret på KG, under hvert sitt nick. Det tenker jeg må være ganske trist egentlig, men det blir et annet tema. Anonymous poster hash: 5ee9c...962 Så det ER de som henger på snikk-snakk som er de populære??Anonymous poster hash: 84d5f...5c5
Gjest Tris Skrevet 30. april 2014 #48 Skrevet 30. april 2014 (endret) Uten å nevne kallenavn så er det et par gjengangere her som er veldig populære og aktive, jeg vil anta at disse ikke er like populære "in real life", i hvert fall ikke hvis de oppfører seg slik ute blant folk. Anonymous poster hash: 75048...ce6 Jeg ser fortsatt ikke hvem som er populære på kg. Hvem er det liksom? Jeg er ihvertfall ikke populær på kg. Endret 30. april 2014 av Tris
Gjest New_Girl Skrevet 30. april 2014 #49 Skrevet 30. april 2014 Aner ikke, for jeg vet ikke hvor populær jeg er på KG. Men jeg har aldri sett på meg selv som "populær" i det virkelige liv. Men jeg tror jeg er godt likt hos de som betyr noe. Aldri hatt mange venner og vært veldig populær blandt menn, men det er mest fordi jeg er så sjenert, ikke fordi folk ikke liker meg.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. mai 2014 #50 Skrevet 1. mai 2014 Populær vet jeg ikke, men jeg er mye flinkere til å prate for meg i virkeligheten enn jeg er her inne I forhold til trådens tema tror jeg svaret er nei, de mest populære brukerne her inne kan rett og slett ikke være populære i virkeligheten, fordi mesteparten av tiden tilbringes på KG. Verst er det nok med de kjæresteparene som begge sitter klistret på KG, under hvert sitt nick. Det tenker jeg må være ganske trist egentlig, men det blir et annet tema. Anonymous poster hash: 5ee9c...962 Men hva er vitsen med å rakke ned på dem, lurer jeg på? Nei, så er man ikke like sosial som andre, kanskje det er en dypere grunn til det enn at man ikke blir likt? Jeg kjenner mange som er veldig godt likt blandt venner og egentlig har ganske mange av dem, men er usosiale. Disse er ofte tema på sammenkomster på en positiv måte. Jeg savner dem når de blir borte, men kommer ikke til å forlate vennskapet. Hvorfor må du heve deg over dem?
Sapientia Skrevet 1. mai 2014 #51 Skrevet 1. mai 2014 Populær vet jeg ikke, men jeg er mye flinkere til å prate for meg i virkeligheten enn jeg er her inne I forhold til trådens tema tror jeg svaret er nei, de mest populære brukerne her inne kan rett og slett ikke være populære i virkeligheten, fordi mesteparten av tiden tilbringes på KG. Verst er det nok med de kjæresteparene som begge sitter klistret på KG, under hvert sitt nick. Det tenker jeg må være ganske trist egentlig, men det blir et annet tema. Anonymous poster hash: 5ee9c...962 Hvorfor er det trist at noen her inne er kjærestepar? Vet ikke hvor ofte man må være her inne for å gå under "sitter klistret på KG". Hvorfor kan ikke enkelte av de brukerne her inne som synes mest og dermed sikkert har størst tilhengerskare, og flest motstandere dersom de har noen synspunkter som ikke alle liker, også være populære utenfor KG? De er neppe her inne 16t i døgnet, og vil derfor også ha tid til andre ting mens de er våkne. 1
Cathrine88 Skrevet 1. mai 2014 #52 Skrevet 1. mai 2014 I forhold til trådens tema tror jeg svaret er nei, de mest populære brukerne her inne kan rett og slett ikke være populære i virkeligheten, fordi mesteparten av tiden tilbringes på KG. Anonymous poster hash: 5ee9c...962 Kan de ikke? Hvor lang tid bruker man egentlig på å skrive et innlegg? Selv de som skriver mellom femti og hundre innlegg per dag kan da umulig bruke mer enn et par timer til sammen, spredt utover dagen? Og for å svare på spørsmålet - jeg vet heller ikke hva det vil si å være populær på KG, men jeg har veldig mange flere venner, familiemedlemmer og bekjente i virkeligheten enn her, så nei. 2
Gjest Tris Skrevet 1. mai 2014 #53 Skrevet 1. mai 2014 Hvem er det som er populære her på kg forresten? Tidligere var den en kosemoseklikk her et sted, men de har jeg ikke sett så mye i det siste.
LempikasPromise Skrevet 1. mai 2014 #54 Skrevet 1. mai 2014 Like anonym både på KG og IRL. Ikke at det hindrer meg i å poste innlegg da Synes det er greit å være en av mange.
SardintrollReturns Skrevet 3. mai 2014 #55 Skrevet 3. mai 2014 Oppfatter ikke meg selv som spesielt populær, verken her inne eller der ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå