Gå til innhold

Er du mer populær på KG enn i virkeligheten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er vel fint lite folk som tør se på seg selv som populær her inne :P

At man er mer popuær på KG enn IRL er ikke nødvendigvis synonymt med at man faktisk er populær på KG, det kan like gjerne bety at man er fryktelig upopulær i virkeligheten. :P

Anonymous poster hash: 41b1e...251

Videoannonse
Annonse
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Det er noe jeg er totalt likegyldig til

Jeg har ikke noe behov og være populær verken i virkeligheten eller på KG

AnonymBruker
Skrevet

Blogger du?

Anonymous poster hash: d37a3...34e

Hehe, nei.

Anonymous poster hash: 9464f...c48

Gjest Blomsterert
Skrevet

Det tror jeg neppe. Tror jeg med tiden har blitt noe mindre akseptert. Nårting kommer fram. Min misjon ved å være her, er deg er intr og tidvis mofsomme temaer slm blir tatt opp. Og så syns at dere er fli ke til å støtte når noen sliter.

Gjest Sabrina
Skrevet

Jeg har allerede klæsjet med en hel del her inne, fra jeg registrerte meg på mandag som var. Så populær her inne, er jeg nok ikke. :fnise:

Skrevet

Nei. Ikke spesielt populær noen steder :(

Er ikke upopulær i virkeligheten, men en person som folk flest ikke legger så mye merke til, jeg er innadvendt og gjør ikke så mye ut av meg. Her inne og på andre nettforum er det nesten aldri noen som er enig med meg, føler meg så upopulær :fnise:

Gjest Inggolf
Skrevet

Det er vel ganske likt her og i virkeligheten. Er akseptert her blant noen og er akseptert i virkeligheten av noen, mens andre ikke har noe til overs for meg verken her eller der.

Gjest Imaginary
Skrevet (endret)

Ja. I virkeligheten er det ingen som plusser postene mine.

Endret av Imaginary
  • Liker 6
Skrevet

Er vel hverken populær eller upopulær i de fleste sammenhenger. Ikke på nett (KG inkludert) og ikke i virkeligheten.

Er stort sett respektert for den jeg er, de valgene jeg tar og de synspunktene jeg har. Svært ofte er disse uten for hovedtrenden og det er neppe oppskriften på å bli populær ;)

Gjest Hyssingen
Skrevet

Here we go. Jeg ser i spåkulen min, og anslår hvordan dette vil arte seg:

Noen nevner hvorvidt de er populære på KG, så kommer det en smarting for å skrive noe nedlatende om personens popularitet, flere hopper inn i diskusjonen, for persondiskusjoner der man får sjans til å sette på plass noen som irriterer en på KG er alltids flott, så blir det en diskusjon om klikker og snikk-snakk og flørting og fandens oldemor.

Anonymous poster hash: 5594b...749

Jævla fandens oldemor. Hu er ei hore!

kjør debatt.

• Liker 3
Skrevet

Jævla fandens oldemor. Hu er ei hore!

kjør debatt.

:hoho: Ja, det er det hu er.

Gjest heihade
Skrevet

Absolutt ikke. I virkeligheten har jeg venner og bekjente. Her føler jeg at jeg ikke kjenner noen skikkelig.

Skrevet

Godt spørsmål. Tenker på respons osv. Om du ikke får noe respons her, eller dårlig respons mens du hadde fått mye med samme tema på Facebook eller i en samtale hvor folk vet hvem du er. Da er det ikke hva du har å komme med som gjør deg poppis men hvem du er, på en måte :P så omvendt da!

Alle klikker like på alt på facebook jo. Er det kommentarene som teller? Eller er det hvem som hører etter når man sier noe rundt et bord? Det er jo bare å smelle hendene i bordet og si "Jeg krever respekt" så har du hele resturantens oppmerksomhet og respons :ler:

Skrevet

Superpopulær overalt hvor jeg beveger meg. Når jeg har vært her litt lenger vil dere også skjønne hvorfor.

:bolledeig:

Skrevet

Flere haters her enn i virkeligheten, så da må jeg si at jeg er mest populær irl :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mer poppulær i virkeligheten, men det er fordi jeg tar meg bedre ut i levende live enn i skriftlig form...

Anonymous poster hash: 33a17...b7c
Skrevet

Jeg merker at jeg ikke kunne brydd meg noe mindre.

Gjest gnækvåg
Skrevet (endret)

Nei, blond satanrocker og stuffz :sprettoy: veldig kjent for drama.

Har en viss forkjærliget for kjærringe med penger og makt og abb-gjengen hater meg. *sniff*

Endret av gnækvåg
AnonymBruker
Skrevet

Nei, blond satanrocker og stuffz :sprettoy: veldig kjent for drama.

Hva er stuffz?

Anonymous poster hash: 4afca...1fc

Skrevet

Ja. I virkeligheten er det ingen som plusser postene mine.

Hvis du måtte velge å få en handling for "plusser" i det virkelige liv, hva ville det vært? ^^

*poke på skulderen*?

*klapp på stussen*?

*applaus*? <-- ville jo vært morsomt om 1 av 100 i et rom var enig f.eks og startet å klappe. ^^

*musikk-lyd som går på, slik som enkelte meldinger* <-- lyden er selvfølgelig hørbar for alle innenfor 50 meter.

osv..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...