Gå til innhold

Er du mer populær på KG enn i virkeligheten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan måler en denne populariteten?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Anonym på KG, har ikke mange nære venner i virkeligheten, men mange vet hvem jeg er og jeg er godt likt. Er vel populær utfra det jeg driver med.

Anonymous poster hash: 9464f...c48

AnonymBruker
Skrevet

Like forbanna mislikt begge steder, gitt. Men det er greit. Hvem gidder å være konform og kjedelig? Jeg elsker å være polariserende og frekk.

Anonymous poster hash: b5324...588
  • Liker 1
Skrevet

Vet ikke om popularitet, siden det går noen dager mellom hver gang jeg poster. Men jeg provoserer visst flere her enn i virkeligheten... Eller så legger folk bare bånd på seg :lol:

Skrevet

Hvordan måler en denne populariteten?

Godt spørsmål. Tenker på respons osv. Om du ikke får noe respons her, eller dårlig respons mens du hadde fått mye med samme tema på Facebook eller i en samtale hvor folk vet hvem du er. Da er det ikke hva du har å komme med som gjør deg poppis men hvem du er, på en måte :P så omvendt da!

Skrevet

Haha, ikke populær noen steder dessverre :lur: men lever fint som anonym :briller2:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anonym på KG, har ikke mange nære venner i virkeligheten, men mange vet hvem jeg er og jeg er godt likt. Er vel populær utfra det jeg driver med.

Anonymous poster hash: 9464f...c48

Blogger du?

Anonymous poster hash: d37a3...34e

AnonymBruker
Skrevet

Det var nå en ting å lure på.. Populær på kg? Jeg vet ikke om noen som er det. Hvem er populære her på kg, noen som vet?

Anonymous poster hash: d37a3...34e
Skrevet

Jeg er populær begge steder... :fnise: Not. Liksom.

Gjest Mary Quant
Skrevet

haha ... nei, heldigvis det motsatte :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Here we go. Jeg ser i spåkulen min, og anslår hvordan dette vil arte seg:

Noen nevner hvorvidt de er populære på KG, så kommer det en smarting for å skrive noe nedlatende om personens popularitet, flere hopper inn i diskusjonen, for persondiskusjoner der man får sjans til å sette på plass noen som irriterer en på KG er alltids flott, så blir det en diskusjon om klikker og snikk-snakk og flørting og fandens oldemor.

Anonymous poster hash: 5594b...749
  • Liker 5
Skrevet

Here we go. Jeg ser i spåkulen min, og anslår hvordan dette vil arte seg:

Noen nevner hvorvidt de er populære på KG, så kommer det en smarting for å skrive noe nedlatende om personens popularitet, flere hopper inn i diskusjonen, for persondiskusjoner der man får sjans til å sette på plass noen som irriterer en på KG er alltids flott, så blir det en diskusjon om klikker og snikk-snakk og flørting og fandens oldemor.

Anonymous poster hash: 5594b...749

:lur:

• Liker 1
Skrevet

Er vel fint lite folk som tør se på seg selv som populær her inne :P

AnonymBruker
Skrevet

Det var nå en ting å lure på.. Populær på kg? Jeg vet ikke om noen som er det. Hvem er populære her på kg, noen som vet? Anonymous poster hash: d37a3...34e

Det lurer jeg også på :fnise: Dessuten er det ingen populære som kommer til å svare at de er populære. Ts må lage en liste eller no :laugh:

Anonymous poster hash: 84d5f...5c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen liste :(:fnise: Er det de som har mange fra KG på facebook og sånn ? :)

Anonymous poster hash: 84d5f...5c5

Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

KG

Endret av Steamboat
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var det da jeg var aktiv med brukernavn.

Anonymous poster hash: 41b1e...251
Gjest Gunfreak
Skrevet

Var vel mer populær på kg enn i virkeligheten, når jeg posta mye her. nå som jeg ikke er like aktiv er jeg ikke like populær

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...