huttetuu Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Det er lørdag, stor sol på himmelen, sambo står opp kl 10 og drar rett til sin mor for å male hus. Kommer hjem kl 4 på natta, full og har ikke sagt et pip om at han blir sein eller at han skal på fest. Min første reaksjon er at jeg blir SINT! Men etter å ha fått roet meg lurer jeg på om jeg har rett til det? Han er en snill kar ellers.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Du virker snill værtfall men dere har vel litt dårlig kommunikasjon virker det som! Anonymous poster hash: 61446...7c3 1
Gjest Magdalene Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Hadde mannen dratt av gårde kl 10, så hadde vi jo snakket sammen noen ganger i løpet av dagen, og sikkert planlagt om han kom hjem til middag eller ikke... Vi har for vane å si i fra til hverandre om hva vi skal, så jeg hadde blitt sint. Hadde du prøvd å få tak i han i løpet av dagen da? 14
Superlilje Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 For meg er det en selvfølge at mannen min forteller meg hvor/hva han skal, og spør meg om det er greit. Hadde blitt rasende om han hadde gjort som din mann. Men vi snakker alltid sammen noen ganger i løpet av dagen uansett, så noe sånt hadde nok ikke skjedd. 8
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Det er lørdag, stor sol på himmelen, sambo står opp kl 10 og drar rett til sin mor for å male hus. Kommer hjem kl 4 på natta, full og har ikke sagt et pip om at han blir sein eller at han skal på fest. Min første reaksjon er at jeg blir SINT! Men etter å ha fått roet meg lurer jeg på om jeg har rett til det? Han er en snill kar ellers. Løser det noe med å være sint? Nei. Dette er da noe som skje overalt. Plutselig dukker det opp en fest og guben taqr seg fri.... Du kan jo bae si at du syns han kunne ringt og sagt fraq at han ikke kom hjem Anonymous poster hash: 8195a...6f1 1
Zilas Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Sur er kanskje litt drøyt, med mindre dette er en gjenganger, eller at dere hadde avtalt noe. Dette kunne jo ha løst seg ved normal kommunikasjon dere i mellom..
Gjest chisandra Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Hadde nok mugna, ja - ikke på grunn av festen og fylla, men på grunn av at han ikke hadde gitt beskjed om at han ble så sen.
huttetuu Skrevet 27. april 2014 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2014 Vi snakka sammen flere ganger ila dagen. Rundt kl 20 spurte jeg når han kom hjem. Han svarte at han kom hjem om et par timer. Han fikk stå opp med minste i morges. 3 timer søvn gjør nok at han angrer litt. 5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #9 Skrevet 27. april 2014 Vi snakka sammen flere ganger ila dagen. Rundt kl 20 spurte jeg når han kom hjem. Han svarte at han kom hjem om et par timer. Han fikk stå opp med minste i morges. 3 timer søvn gjør nok at han angrer litt. Da ordna det seg, da. Litt må man tåle i et forhold. Anonymous poster hash: 98d7e...49a 1
Batteri Skrevet 27. april 2014 #10 Skrevet 27. april 2014 Helt uakseptabelt, spesielt siden dere har små barn. 4
Batteri Skrevet 27. april 2014 #11 Skrevet 27. april 2014 (endret) Da ordna det seg, da. Litt må man tåle i et forhold. Anonymous poster hash: 98d7e...49a Så det hadde vært helt greit om hun hadde gjort det samme? Endret 27. april 2014 av Batteri 5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #12 Skrevet 27. april 2014 Så det hadde vært helt greit om hun hadde gjort det samme? Det vet da ikke jeg, jeg er ikke gift med henne. Kan forstå at man kan bli irritert der og da, men å gå og være sur er det ikke noe poeng i. Anonymous poster hash: 98d7e...49a
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #13 Skrevet 27. april 2014 Spørsmålet bør heller være hvorfor han kom hjem klokka 4 og ikke klokka 23, som han sa han skulle. Og hva er grunnen til at han ikke ringte og sa fra om det? Hva om du hadde blitt borte til klokka 4 på morgenkvisten, hadde han vært redd for at noe galt hadde skjedd, eller hadde han lagt seg til å sove uten å bekymre seg nevneverdig? Ting kan skje, og derfor er normalt og lurt å holde hverandre noenlunde orientert om hva man gjør og hvor man befinner seg midt på natten, hvis man ikke er hjemme. Anonymous poster hash: bb4dd...e59 5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #14 Skrevet 27. april 2014 Vi snakka sammen flere ganger ila dagen. Rundt kl 20 spurte jeg når han kom hjem. Han svarte at han kom hjem om et par timer. Han fikk stå opp med minste i morges. 3 timer søvn gjør nok at han angrer litt. Var han drita kl 4 var han også det kl 7, synes ikke noe om at du lot din fulle mann være den som står opp med ungene. Ellers mener jeg det skal være greit å leve litt på egenhånd en gang i blant, men synes godt han kunne sagt ifra hva han skulle eller at han ikke visste når han kom hjem. Anonymous poster hash: eedde...3e4 3
vimsefrøken Skrevet 27. april 2014 #15 Skrevet 27. april 2014 Jeg hadde blitt sint hvis han hadde sagt at han skulle komme hjem kl 23:00 og ikke kom hjem før kl 04:00 rett og slett fordi jeg da ville gått rundt og vært bekymret på om noe hadde skjedd på veien hjem, som f.eks en bilulykke, da jeg hadde antatt at han ikke var hos sin mor så sent på natta. Jeg hadde forventet at han ga meg beskjed om at han ble borte så lenge. Det er kanskje ikke noe poeng i å gå rundt å være sur, men jeg ville gitt klar beskjed om at dette ikke var akseptabelt og at jeg hadde vært veldig bekymret. Handler om respekt for partneren. Hvis man sier man kommer til ett tidspunkt, koster det ikke mye å gi beskjed hvis man blir såpass mye forsinket. Det at han hadde reist videre på fest osv, hadde ikke vært noe problem hvis jeg hadde fått beskjed. 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #16 Skrevet 27. april 2014 For meg er det en selvfølge at mannen min forteller meg hvor/hva han skal, og spør meg om det er greit. Hadde blitt rasende om han hadde gjort som din mann. Men vi snakker alltid sammen noen ganger i løpet av dagen uansett, så noe sånt hadde nok ikke skjedd. Er du gift med et barn? Anonymous poster hash: 3e09f...c79 2
Mrs Smith Skrevet 27. april 2014 #17 Skrevet 27. april 2014 Jeg hadde klikka for å være ærlig. Jeg liker å kommunisere og vite hva som skjer og når samboer kommer hjem. 3
LukaFrost Skrevet 27. april 2014 #19 Skrevet 27. april 2014 Man får da klare å gi beskjed om man ikke kommer hjem som avtalt. 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #20 Skrevet 27. april 2014 Jeg hadde blitt sint. Greit nok å ta seg en fest, men dette er sånt som man diskuterer og blir enig om. Man drar ikke bare uten å si fra.Anonymous poster hash: 9b0aa...37b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå