Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har Sony Ericson P900 eller vet noe om den?

Min kjære Nokia 6210 på tre og ett halvt begynner å fuske, tror det er på tide å finne ut av hva som finnes på markedet i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kollega har den og den ser ut som et megabra leketøy. Sikle sikle....

Har ikke utforsket den skikkelig, men det er så vidt jeg vet kamera med mulighet for stillbilder og video. Mulighet for å legge inn bilder slik at det kommer opp et bilde av den som ringer.....

Kompatibel med kalender i outlook - noe som er en stor fordel, i hvertfall hvis man bruker mailsystemet til møtebooking etc.

Sikkert masse annet også. Jeg pusser opp badet for et nesten 6-sifret beløp så jeg får nok holde meg til gamle gode 3510i

Gjest Anonymous
Skrevet

Sony p900 er svær! Den har mange muligheter, men egner seg best til alt annet enn å snakke i... Standard blir å alltid snakke i handsfree.

Jeg foretrekker mindre telefoner, de kan også synkroniseres med Outlook etc.

Skrevet

Har den .. og trives med den.

Den er riktignok stor - men jeg misliker alt for små mobiler så det er greit for meg.

Skrevet

Hm.. Det er jo den svære det ja *ler*

Spurte en kollega hva telefonen hans heter, og han svarte P900, men han har jo en slik man klapper i sammen så han har nok missforstått noe. (Han skrev det i mail, så det er ikke jeg som husker feil..)

Jaja. Hm... Kanskje en 6230 da? *ler*

Gjest Anonymous
Skrevet

P900 har jo den finessen at du kan "skrive" notater etc på den med en slags penn.

Men jeg ville heller kjøpt T630, evt Nokia 6230 siden du kanskje liker Nokia best dersom du først og fremst vil bruke den som telefon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...