Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i et avstandsforhold. Tar 2 timer med fly til han. Forholdet er relativt nytt, kun noen måneder. Han har alltid vært en type som har gått ut en god del. Jeg har blitt såret av min eks som var utro i fylla. Han her har jeg god tro på, men det sårer meg at han drikker seg full hver gang på byen. Han sier at det er vanlig for han å gjøre det. Jeg reagerer på dette. Det er nesten slikt at jeg vil ende dette forholdet, da jeg føler så sterkt imot denne holdningen. Hva tror dere? overdriver jeg?

Anonymous poster hash: ec0d0...81e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: cb87f...092
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 74240...e09
AnonymBruker
Skrevet

Men mener du ikke "overreagerer" ? Jeg hadde heller ikke satt pris på at kjæresten drakk seg full på byn ofte.

Anonymous poster hash: 74240...e09
Skrevet

Hva er det du reagerer på? At han drar ut ofte eller at han drikker seg full? At han alltid drikker seg full syns jeg du kan reagere litt på, men kanskje ikke det at han drar ut - det må jo være lov. Syns ikke at det er så ille å drikke seg full egentlig heller, men det går jo an å prøve å begrense seg litt.

AnonymBruker
Skrevet

Du visste vel at han likte å feste før du ble sammen med han? Og da visste du og hva du gikk til. Om du er så mye i mot det er det kanskje ikke rett forhold for deg. Litt tidlig å skulle starte å endre folk allerede etter et par måneder... Han er ikke exen din tross alt.

Anonymous poster hash: 7e41e...5ee

• Liker 1
Skrevet

Er i et avstandsforhold. Tar 2 timer med fly til han. Forholdet er relativt nytt, kun noen måneder. Han har alltid vært en type som har gått ut en god del. Jeg har blitt såret av min eks som var utro i fylla. Han her har jeg god tro på, men det sårer meg at han drikker seg full hver gang på byen. Han sier at det er vanlig for han å gjøre det. Jeg reagerer på dette. Det er nesten slikt at jeg vil ende dette forholdet, da jeg føler så sterkt imot denne holdningen. Hva tror dere? overdriver jeg?

Anonymous poster hash: ec0d0...81e

Jeg hadde ikke inngått et avstandsforhold med ei jente som ofte drar ut på byen og drikker seg dritings, men det blir dumt å gjøre det og så klage på det etterpå.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg syns ikke du overdriver for din del. Men så er det sånn at du ikke kan bestemme hva andre mennesker skal gjøre. Derfor er det nok bedre å ikke fortsette forholdet når dere har så ulike meninger. Det blir feil å gå inn i et forhold og prøve å endre noen som ikke vil forandre seg.

Skrevet

Det spørs jo litt hva du mener med full.. Hvis han er en type som alltid har likt å gå ut og kose seg så var jo dette noe du var klar over. Men er han kanakkas hele helgen er jo ikke det greit, men litt må man få være mener jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...