Gå til innhold

Hva skal jeg spise dagene etter fest?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på fest igår og fikk i meg altfor mange kalorier ift hva jeg skal ha. Driver i tillegg med slanking, og det er jo en dårlig kombo. Spiser sunt og trener ellers, men skeide ut med alkohol igår. Burde jeg ligge i ekstra underskudd mtp kalorier den neste uka for å gå ned da?

Anonymous poster hash: 7fdf8...5d7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Forsett med trening og sunn mat. Den ene dagen med alkohol har lite å si for vektnedgangen din. Du kommer nok ikke til å gå ned i vekt denne uka, men sånn er det.

Du skal tenke på vektnedgang som en livsstil, og ikke noe du skal straffes for, om det går skeis. Når du våkner dagen etter så spis næringsrik og sunn mat, sånn som du alltid pleier.

Anonymous poster hash: 6a936...790
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Forsett med trening og sunn mat. Den ene dagen med alkohol har lite å si for vektnedgangen din. Du kommer nok ikke til å gå ned i vekt denne uka, men sånn er det.

Du skal tenke på vektnedgang som en livsstil, og ikke noe du skal straffes for, om det går skeis. Når du våkner dagen etter så spis næringsrik og sunn mat, sånn som du alltid pleier.

Anonymous poster hash: 6a936...790

Takk for svar! :) Men jeg kommer vel til å gå opp litt igjen om jeg spiser som normalt? Normalt vil si at jeg har ca 600 kcal i underskudd. Men slukte vel sikkert tre ganger det i går.

Anonymous poster hash: 7fdf8...5d7

Gjest Runforit
Skrevet

Spis normalt.

EN dag vil ikke påvirke hele vektnedgangen så lenge du ellers resten av året spiser som du skal.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har slanket meg i snart tre måneder. Veier meg en gang pr uke. De ukene jeg har vært på en fest i helgen, har vekttapet vært 200-300 gram mindre enn de ukene jeg ikke har hatt noen utskeielser. Så jeg har faktisk gått ned selv om jeg har festet, bare litt mindre enn når jeg ikke har slått ut håret. Jeg har spist og trent som jeg pleier dagene etter. Den største utfordringen for meg når jeg har vært på fest, er å ikke dytte i meg alt av sjokolade og snacks dagen derpå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler biffburger fra Esso.

Anonymous poster hash: 963f8...483

Skrevet

Dagen derpå går det alltid i junk.

Skrevet

Kroppen din trenger næring enten du er på fylla eller slanking eller ikke. Spis som du pleier, og godta at slankekuren ble pauset i tre dager.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...