Gå til innhold

22 år eldre mann - noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flørter med en mann, som jeg har et veldig godt inntrykk av så langt. Problemet er at han er 22 år eldre enn meg. Altså like gammel som min mor og far. Vi snakker veldig godt sammen, men jeg er alikevel usikker på om dette er lurt.

Jeg er 37 og han er 59.

Er det noen som har erfaringer og råd til en usikker sjel?

Anonymous poster hash: fe932...f6c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om åtte år er han pensjonist.

Anonymous poster hash: 2a620...6e3
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Om åtte år er han pensjonist.

Anonymous poster hash: 2a620...6e3

Supert, da får han masse tid til TS!

Anonymous poster hash: 07381...0d1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Supert, da får han masse tid til TS!

Når TS er pensjonist har han trolig gått bort.

Anonymous poster hash: 0bd1c...34f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er kjærlighet der så har alder ingenting å si! Mine nærmerste venner er ett par som det er enda flere år imellom, og jeg synes de passer så godt sammen! Skjønner ikke hvem andre de kunne vært sammen med. Noen har en litt eldre sjel enn andre! ;)

Kos deg, og lykke til!!! :danse:

Anonymous poster hash: 86019...11e
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Forskjellen kan brått føles atskillig større om få år, siden både livssituasjon og fysikk endres relativt raskt etter fylte 60 og i alle fall når man nærmer seg 70. Når du vurderer om dette er lurt eller ikke, må du blant annet prøve å se for deg deres felles prosjekt om 10 år, da han er 69 og du 47.

Anonymous poster hash: 52485...24e
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at vi hadde mange gode samtaler, og han fikk meg til å le mye.

MEN, de praktiske tingene var ikke alltid like lett. Dette var en mann som hadde rutiner for det meste, og ble grisesur og guffen hvis noe var litt anderledes enn det han var vant til.

Anonymous poster hash: 173fb...822
Skrevet

Jeg har vært sammen med en 20 år eldre mann. Han var på alder med foreldrene mine. Mamma sa det at jeg må tenke fremover. Når jeg blir 50 og etter all sansynlighet er sprek, så er han 70 og muligens betydelig mindre sprek. Men for all del, kos deg :)

Skrevet

Haha, du er rett på sak, ja :fnise:

Skrevet

Men for all del, kjære TS. Kos deg så lenge det varer! Det er aldri "gæli" å være glad!

AnonymBruker
Skrevet

Om kjærligheten er der er alder bare ett tall!

Selv har jeg vært sammen med en som var 17 år eldre (jeg var i 20-årene, han i begynnelsen av 40-årene) så vi slapp å tenke på helseproblemer som en 60-årig sannsynligvis begynner å pådra seg. Han er den snilleste og mest omsorgsfulle mannen jeg noen gang har vært borti, så aldersforskjellen i seg selv er ikke noe du bør tenke på. Det du bør tenke mer på er hans helse, 60-åringer begynner jo ofte å få litt skrantende helse, så spørsmålet bør heller være om du er klar for å være der når alle hans gammel-mann-sykdommer begynner å komme, mens du fortsatt er like sprek... Føler du deg klar for det, så go for it :)

Anonymous poster hash: 50d2a...7fc
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da kan TS arve ham og finne seg en ung hingst :)

Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg flørter med en mann, som jeg har et veldig godt inntrykk av så langt. Problemet er at han er 22 år eldre enn meg. Altså like gammel som min mor og far. Vi snakker veldig godt sammen, men jeg er alikevel usikker på om dette er lurt.

Jeg er 37 og han er 59.

Er det noen som har erfaringer og råd til en usikker sjel?

Du er jo voksen, så ser ikke problemet.

Og ikke hør på disse som kommer med "skrandete helse". Hallo. Han er 59, ikke 80 ! :-)

Skrevet

Om åtte år er han pensjonist. Anonymous poster hash:

2a620...6e3

Gratulerer du klarer å telle, du er ganske dyktig for at du klarte å komme frem til det det tror jeg ts også greier.. og jeg ser ikke relevansen, det er jo mange som er ilagt med pensjonister. Man må vel ikke slå opp med noen denne dagen de slutter med Jobb?

TS kos deg, alder spiler ingen trille for om et forhold er levedyktig eller ei.

Ei venninne giftet seg i fjor hun hadde samme aldersforskjell. De har det helt fantastisk sammen og har vært i lag i mange år.. Folk som har problemer med dette de kommer alltid til å ha problemer med noen eller noe, fordi de er dramaqueens som elsker å legge seg opp i andres liv og lage mye styr ut av hva andre gjør. Antageligvis har de så kjedelige og kjærlighetsløse liv selv og føler de må legge seg opp i andres.. ikke bry deg om de, gjør det du ønsker og lykke til :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...