Gå til innhold

Enda et sted å høre bryllupsmusikk

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Kom over denne, her kan man høre inngangs- og utgangsmarsjer. Jeg synes innspillingene her var bedre enn de som f.eks er hos Orkdalsmenighetene.

http://www.hvaler.menighet.net/index.cgi?s...der&page=sanger

Og så ble jeg enda mer i tvil om hva vi skal ha som inngangsmarsj. Det ligger an til Brudemarsj fra Seljord (Telemark) som utgangsmarsj, men jeg klarer ikke å bestemme om det blir Trumpet Voluntary eller Brudeslått fra Øre som inngangsmarsj. Begge er jo så fine!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha Trumpet Voluntary (riktignok som utgangsmarsj). Ble anbefalt den av organisten! Men det er smak og behag og deres valg - lykke til!

Skrevet

Trumpet Voluntary er kjempefin da! Særlig hvis man har en trompetist i tillegg.. Tror vi skal ha den som utgang, den er liksom litt "lystig" så jeg synes den egner seg godt til det.

P.S. Takk for linken du hadde lagt ut forresten - gøy å få høre litt forskjellige alternativer :)

Skrevet

Prøvde å gå inn på siden, fikk opp feilmelding når jeg prøvde å klikke på et av musikkstykkene (requested file not found..)... Noen som kan hjelpe?

Skrevet

Har heller aldri fått disse filene til å funke. Røyken kirke har samme "tilbudet" på nettet, og det ender med at jeg blir skikkelig sur. Jeg har jo til og med installert RealPlayer, som er det dummeste mediaprogrammet i verden. :(

Catzy

Gjest Lompa
Skrevet

Får ikke opp feilmelding engang jeg. Det skjer absolutt INGENTING når jeg klikker på det jeg vil høre på....

Gjest Anonymous
Skrevet

Så rart.

Jeg får opp Realplayer og hører musikk, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...