Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2004 #1 Skrevet 10. juni 2004 Hei. Kom over denne, her kan man høre inngangs- og utgangsmarsjer. Jeg synes innspillingene her var bedre enn de som f.eks er hos Orkdalsmenighetene. http://www.hvaler.menighet.net/index.cgi?s...der&page=sanger Og så ble jeg enda mer i tvil om hva vi skal ha som inngangsmarsj. Det ligger an til Brudemarsj fra Seljord (Telemark) som utgangsmarsj, men jeg klarer ikke å bestemme om det blir Trumpet Voluntary eller Brudeslått fra Øre som inngangsmarsj. Begge er jo så fine!
Holly Hobbie Skrevet 10. juni 2004 #2 Skrevet 10. juni 2004 Vi skal ha Trumpet Voluntary (riktignok som utgangsmarsj). Ble anbefalt den av organisten! Men det er smak og behag og deres valg - lykke til!
AugustBrud'04 Skrevet 10. juni 2004 #3 Skrevet 10. juni 2004 Trumpet Voluntary er kjempefin da! Særlig hvis man har en trompetist i tillegg.. Tror vi skal ha den som utgang, den er liksom litt "lystig" så jeg synes den egner seg godt til det. P.S. Takk for linken du hadde lagt ut forresten - gøy å få høre litt forskjellige alternativer
AugustBrud'04 Skrevet 10. juni 2004 #4 Skrevet 10. juni 2004 Prøvde å gå inn på siden, fikk opp feilmelding når jeg prøvde å klikke på et av musikkstykkene (requested file not found..)... Noen som kan hjelpe?
Catzy Skrevet 10. juni 2004 #5 Skrevet 10. juni 2004 Har heller aldri fått disse filene til å funke. Røyken kirke har samme "tilbudet" på nettet, og det ender med at jeg blir skikkelig sur. Jeg har jo til og med installert RealPlayer, som er det dummeste mediaprogrammet i verden. Catzy
Gjest Lompa Skrevet 11. juni 2004 #6 Skrevet 11. juni 2004 Får ikke opp feilmelding engang jeg. Det skjer absolutt INGENTING når jeg klikker på det jeg vil høre på....
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2004 #7 Skrevet 11. juni 2004 Så rart. Jeg får opp Realplayer og hører musikk, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå