Gå til innhold

Bloggen til fotballfruemann... Hjelpes...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var ikke klar over at Herr Fotballfrue hadde blogg og tittet innom...

Hva er dette for slags propaganda???

Og for en ufyselig måte å svare leserne i kommentarfeltet, ble helt paff jeg..

Hva synes dere om bloggen hans?? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 676f6...acd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva heter han? og hva heter bloggen hans?

AnonymBruker
Skrevet

Kan du si litt mer om hvorfor du synes bloggen er så ille? Blir litt intetsigende, det startinnlegget dit...

Anonymous poster hash: f159b...98e
  • Liker 2
Skrevet

Ble nysgjerrig, jeg. Hva heter bloggen hans? :laugh:

Skrevet

noen som kan linke til bloggen hans?

AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke han hadde blogg engang, før jeg så denne tråden.

Men her er den i hvert fall.

http://suntvett.no/

Anonymous poster hash: d5c1d...bbc
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var ikke klar over at Herr Fotballfrue hadde blogg og tittet innom...

Hva er dette for slags propaganda???

Og for en ufyselig måte å svare leserne i kommentarfeltet, ble helt paff jeg..

Hva synes dere om bloggen hans?? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 676f6...acd

Jeg er ikke interessert i hans blogg, derfor har jeg ikke gått inn på den, og mener derfor ingenting om den. Så enkel er altså jeg :)

Anonymous poster hash: 8fd97...314

• Liker 2
Gjest Sabrina
Skrevet

Hvorfor gi disse folkene så mye oppmerksomhet? Dere skaper jo et paradoks!

• Liker 6
Skrevet

Nei den bloggen gidder jeg ikke å lese. Kommentarfeltet er jo bare middelalderkriger igjen og igjen.

• Liker 2
Gjest heihade
Skrevet

Det skal vanligvis mye til for at jeg går sier noe stygt om et annet mennske, men denne karen har jeg virkelig ingenting til overs for. Mer arrogant type skal man lete lenge etter.

• Liker 21
Gjest KeyserSoze
Skrevet

Jeg har ikke noe imot fotballfrue men jeg får vond smak i munnen når jeg leser mye av det denne karen sier.Han virker arrogant og lite ydmyk. Han har aldri feil, virker det som. Han sitter med fasiten uansett hva temaet er. Mulig han er en kjernekar, men det er han ikke flink å vise på nett

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at han er motbydelig er at han rakker ned på andre for hver eneste sjangse han får. Og til kommentaren din er det kun en ting som gjelder: på seg selv kjenner man andre.

Anonymous poster hash: d1632...52b

Hehe, den passer ganske godt til flere her :fnise:

Anonymous poster hash: 99e1c...6bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er overbevist om at FF hadde vært en godt likt jente blant både leserne og pressen om det ikke var for Forballfruemannen. Hennes dårlig rykte startet jo da han sa at Kim og Beyonce var 20-30 kg for feite. Siden den gang har det bare ballet på seg pg den som må betale for hans syke uttaleser er Caroline. Stakkars jente.

Anonymous poster hash: c960c...799

• Liker 15
Skrevet

Ja, ja, ikke gi skapningen oppmerksomhet nu da. :fnise:

• Liker 7
Skrevet

Må innrømme jeg har hevet øyenbrynene et par ganger over ting han har uttalt på den bloggen. Er enig i mye av det han skriver angående vaksinesaken; jeg er helt enig i at det er helt horribelt at enkelte mener at vi ikke skal vaksinere barn, men jeg detter av lasset når han i samme sak også begynner å henge ut mennesker som er uenige med han. Fryktelig synd at fokuset da blir flyttet over på det, for han har noen gode poenger. Kan ikke uttale meg om resten av bloggen hans, for har ikke lest det andre der... :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

En ting jeg ikke skjønner er hvorfor FF lar han uttale seg så krast og frekt på hennes blogg. Jeg så henne på Typen Til med Leo og da virket hun veldig forsiktig med hva hun legger ut. Hvis hun er så streng og pinglete med det hun selv skriver, hvorfor er det ikke like viktig med han?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Tenker jeg skriver Lars Kristian Eriksen her slik at han får opp diskusjonen på google alerts. :fnise:

Kanskje vi får noen hissige innlegg her i kveld? Dette kan bli gøy.

Anonymous poster hash: e8c66...3ae
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

En ting jeg ikke skjønner er hvorfor FF lar han uttale seg så krast og frekt på hennes blogg. Jeg så henne på Typen Til med Leo og da virket hun veldig forsiktig med hva hun legger ut. Hvis hun er så streng og pinglete med det hun selv skriver, hvorfor er det ikke like viktig med han?

Kanskje fordi hun ikke eier han, og han er et eget individ som gjør som han vil..

Anonymous poster hash: 1ddf1...e46

AnonymBruker
Skrevet

51 lesere på denne siden... Sier vel sitt om nivået på KGs lesere...

Anonymous poster hash: 72342...67e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen er faktisk ikke så dårlig fotballspiller som mange skal ha det til, men dessverre mangler han selvinnsikt og kunnskap nok til å uttale seg om det han gjør. Det vil si det meste. Ganske trist for ham at han er kjent som fotballfrues mann og ikke hun som hans kone Noe som nok var hensikten med å kalle seg "fotballfrue". I den lille fotballserien til TV2 "2 mot 1" der de er på besøk hos ham er kalt "hjemme hos fotballfrue". Det må jo være irriterende å være i hennes skygge hele tiden.. Han er sikkert en trivelig fyr, men er enig i at hans oppførsel på nett er i beste fall elendig. Skjønner ikke hva han skal være så intens for hele tiden? Skjønner han ikke hvor mye det ødelegger for hans eget og konens rykte?

Anonymous poster hash: 7397d...cb2
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...