Gå til innhold

Når ha første hjemmedate og når ha sex første gang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere møter en ny mann:

1) Hvor mange dater (sånn ca.) har dere før dere drar hjem til ham første gang?

2) Etter hvor mange dates er det naturlig for dere å vurdere å ha sex?

Anonymous poster hash: d8585...31f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes vel ikke et fasitsvar

Men han jeg er sammen med nå var jeg med hjem allerede på den andre daten, å vi hadde sex tredje gang vi møttes. Det hadde garantert blitt sex første gang jeg var på besøk hoss han hvis det ikke var for at jeg hadde mensen akkurat da:P

Gjest Leo Nardo
Skrevet (endret)

Abonnerer.

Jeg lurer litt på dette selv ettersom de to siste kvinnene jeg har møtt mener at jeg går for fort frem, skjønt andre kvinner tidligere har gitt indikasjoner på at de liker nettopp det ved meg.

Personlig føler jeg at det er naturlig med i hvert fall et kyss i løpet av første treff og minimum klining i løpet av andre treff.

Har ikke hastverk med sex, men liker å vite at vi er på vei dit, særlig ettersom jeg foretrekker å treffe kun en kvinne om gangen.

:)

Endret av Leo Nardo
AnonymBruker
Skrevet

Personlig føler jeg at det er naturlig med i hvert fall et kyss i løpet av første treff og minimum klining i løpet av andre treff.

Oi, det hørtes veldig tidlig ut. Jeg hadde nok blitt litt skremt bort om noen forventet "minimum klining" på 2. date.

Anonymous poster hash: d8585...31f

• Liker 3
Skrevet (endret)

En ting JEG har funnet ut av å lese her inne - er at de som skriver her inne skremmer VETTET av meg!

For det første, kysse gjør jeg når jeg føler for det omså det er første, fjortende eller tyvende daten!

Det samme med sex..

Hjem? Når det passer seg slik! Det kommer AN på daten!

En fyr jeg liker og har snakket litt med UTENOM en date kan jeg fiiint dra hjem til på første date!

Ikke til en komplett ukjent en.

Sunn faders fornuft, har dere hørt om det?

KG har gjort at jeg har fått en rar forestilling om hvordan dater skal være, hvordan de skal foregå, hvilke tema man kan/ikke kan snakke om... Og vet dere hva, det er mulig det er slik dere ønsker date... JEG ønsker at min date skal bli kjent med MEG, ikke en mal tillært via KG.

Er ikke MEG bra nok, nei vel - da finnes det faktisk flere maller i dammen 👍

Endret av Ninab
  • Liker 5
Gjest Leo Nardo
Skrevet

En ting JEG har funnet ut av å lese her inne - er at de som skriver her inne skremmer VETTET av meg!

For det første, kysse gjør jeg når jeg føler for det omså det er første, fjortende eller tyvende daten!

Det samme med sex..

Hjem? Når det passer seg slik! Det kommer AN på daten!

En fyr jeg liker og har snakket litt med UTENOM en date kan jeg fiiint dra hjem til på første date!

Ikke til en komplett ukjent en.

Sunn faders fornuft, har dere hørt om det?

KG har gjort at jeg har fått en rar forestilling om hvordan dater skal være, hvordan de skal foregå, hvilke tema man kan/ikke kan snakke om... Og vet dere hva, det er mulig det er slik dere ønsker date... JEG ønsker at min date skal bli kjent med MEG, ikke en mal tillært via KG.

Er ikke MEG bra nok, nei vel - da finnes det faktisk flere maller i dammen

Snakk om å slå inn åpne dører.

Slapp av.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hva slags dates man har - en middagsdate der man prater i 3 timer gir et ganske godt bilde av hverandre, en kinotur eller en kopp kaffe over en time, ikke like mye.

Jeg venter med sex til vi har beveget oss mot noe seriost - dvs. der jeg har indikasjoner på at han vil ha meg, jeg har truffet noen av hans venner, jeg vet vi er på samme plan med samme verdier, det er bevist gjennom hans handlinger (ikke bare ord) at han vil ha meg som partner.

Anonymous poster hash: 4b1a6...c8c
  • Liker 1
Skrevet

Snakk om å slå inn åpne dører.

Slapp av.

slå inn åpne dører?

Jeg er fersk i dating, og jeg har lest alt for mye inne her noe som resulterer i nærmest nervesammenbrudd..

også slår den sunne fornuften inn, det er jo ikke KG daten skal på date med... det er jo ett menneske, og jeg tenker at enhver gjør jo det som er normalt for seg selv.. det finnes vel ikke en mal?

• Liker 1
Gjest Leo Nardo
Skrevet

slå inn åpne dører?

Jeg er fersk i dating, og jeg har lest alt for mye inne her noe som resulterer i nærmest nervesammenbrudd..

også slår den sunne fornuften inn, det er jo ikke KG daten skal på date med... det er jo ett menneske, og jeg tenker at enhver gjør jo det som er normalt for seg selv.. det finnes vel ikke en mal?

Å slå inn dører er å kjempe for en sak som allerede er vunnet.

Kan ikke se at noen her har forsøkt å "lage en mal" eller si at du ikke har lov til å gjøre det som er normalt for deg eller bruke sunn fornuft.

Spørsmålet var vel nettopp hva som er normalt for deg og andre.

Skrevet

Umulig å gi noe fasitsvar. Jeg drar aldri hjem til noen før jeg føler meg trygg på personen. Det tidligste jeg har hatt hjemmedate er vel på 3. date tror jeg. Det ble også overnatting da, men ingen sex.

Ville som andre skriver her, ventet med sex til man vet man er blitt et par.

Skrevet

Jeg var på første date i går kveld som var ein hjemme date ooooyes det blei klining på sofaen!!!

Men så kjente jeg jo denne personen fra før å det føltes bare så rett å ta steget inn i at me bare date hverandre.

Følg magefølelsen er mitt råd.

Har selv hvert på mangen dater å aldri kysset vedkommende for det føltes ikke rett.

Når jeg har vert usikker å hørt på magefølelsen så har jeg aldri takket ja til hjemme date, føle det ligger forventinger til slike dater at det forventes litt kos.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig i at dette er totalt forskjellig fra situasjon til situasjon. Selv skal jeg på en hjemmedate i morgen som første date, men jeg har kjent han i over ett år og flørta i en måneds tid over chat. Nå skal vi endelig klare å snike oss unna "gjengen" og få tid for oss selv..

I dette tilfellet føles det veldig naturlig med hjemmedate som første, men det er jo fordi jeg kjenner han såpass godt. Hadde vært uaktuelt hvis det var en jeg ikke kjente.

Anonymous poster hash: aa3d3...84b
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har lyst og det passer seg sånn. Siste jeg datet så hadde vi sex på første daten og da var vi hjemme hos meg.

Anonymous poster hash: 09e4a...8df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...