AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Lurer på om noen her har fått dekket brystforstørrelse? Jeg har hørt om noen som har fått det dekket etter f.eks fødsel, hvor brystene har blitt totalforandra grunnet amming ol. Det er vel det som har skjedd med mine også. Jeg har aldri hatt særlig store bryster, men de var til gjengjeld fine og faste før jeg fikk barn og ammet. Nå er de skikkelig slappe og jeg har fått skikkelig komplekser for de, og det går jo utover selvfølelsen og selvbildet generelt, klesvalg, nakenhet og intimitet. Men har ikke falt meg inn å gå til fastlegen å si det, i fare for å bli "ledd av", etter som jeg neppe er den eneste som sliter med dette. Også føler jeg at det er vanskelig å få fastlegen til å se meg som troverdig, siden mange sikkert har prøvd på dette allerede. Men hvordan er sjansene for å få dekket ett slikt inngrep og hvordan går man fram?Anonymous poster hash: 84c52...23e
~white lady~ Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Det er i svært sjeldne tilfeller der man ikke har utviklet bryster i det hele tatt, og det påvirker psyken i så stor grad at det går utover hverdagen. I likhet med oss andre som har fått rare pupper etter amming så må du nok betale herligheten selv. 2
Fionnuala Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Ei venninne kunne få dekket kun brystløft pga mye heng etter amming, men valgte å betale selv for å få forstørrelse i tillegg. Så det er strenge krav og sannsynligvis restriksjoner. 1
amadine Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 (endret) Du får kun dekket brystløft. Vet om noen som har fått dekket innlegg,men de hadde så og si ikke bryster fra naturens side. Endret 26. april 2014 av amadine
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Ja, kanskje brystløft jeg har hørt at folk har fått dekket da. Men vet ikke om det hadde hjulpet meg spesielt nå, er ikke så mye å løfte lenger.. Anonymous poster hash: 3bf24...9ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå