Gå til innhold

Hvordan kysse han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg datet en fyr ei stund. Vi har møttes 6 ganger. Jeg er 25, han er 35.

Vi har det veldig trivelig sammen. Ler mye, og snakker om mer seriøse ting. Han gir veldig gode klemmer, og det har vært litt berøring. Men, vi har ikke kyssa enda! Vi skal møtes igjen over helga, og når kjenner jeg virkelig at jeg vil kysse han, men er så redd for å skremme han vekk, også er jeg litt sjenert på det området, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem.

Er det noen råd der ute?

Jeg vet heller ikke helt hva vi skal finne på. Men, jeg er avholds, så noe vin hjemme hos meg blir det ikke :)

Anonymous poster hash: f6a0b...4a4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, just do it – siden han ikke har ballene til å ta første steg :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Javel, får vel gjøre det da!

Kommer ikke til å gjøre det.... :P

Skrevet

Kyss i vei.. :) Hvis du skremmer bort en voksen mann på 35 av et kyss, så er det helt andre issues denne karen har!

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Hva med i et stille øyeblikk å bare spørre rett ut: "Har du lyst å kysse meg?"

Eller så kan du gi han et kyss når dere klemmer. Om du ikke viker unna etter at dere har klemt hverandre og på en måte er nær munnen hans, gir du han også et grønt lys til et kyss som han burde forstå.

Han har garantert lyst og du kommer ikke til å skremme han bort.

:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat samme utfordring nå... Lengter etter at han skal kysse meg, men er ALT for sjenert for å ta initiativ selv!!

Hva med i et stille øyeblikk å bare spørre rett ut: "Har du lyst å kysse meg?"

Eller så kan du gi han et kyss når dere klemmer. Om du ikke viker unna etter at dere har klemt hverandre og på en måte er nær munnen hans, gir du han også et grønt lys til et kyss som han burde forstå.

Han har garantert lyst og du kommer ikke til å skremme han bort.

:)

Dette tipset likte jeg veldig godt! Da blir det ikke så kleint hvis det ikke blir noe av, i motsetning til at jeg "går for det" og så eventuelt trekker han seg unna...

Anonymous poster hash: 035e3...721
AnonymBruker
Skrevet

Møtte han i kveld, turte ikke nå heller :P haha! Huff... Satt å tenkte på det hele kvelden, tenkte at jeg skulle si noe, sette meg nærmere han, eller holde igjen litt på klemmen. Men, neida. Gjorde ikke det vettu :P

TS

AnonymBruker
Skrevet

I går ble det endelig! Hurra! Jeg tok sjansen, og det viste seg at han bare hadde "venta" på at meg! :)

:rodmer:

Skrevet

Så bra! Der ser du! Den som intet våger intet vinner! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...