AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 kjæresten min liker mange andre jenter sine bilder på facebook,men han liker aldri mine....aner ikke hvorfor, men blir litt såret.. Anonymous poster hash: 1cb48...3d1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Spør han hvorfor. Anonymous poster hash: 66a48...23c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 definitivt utro.. dump ham! Anonymous poster hash: a6ab3...49f
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Spør han hvorfor. Anonymous poster hash: 66a48...23c han vil ikke snakke om det, han begynner bare og skrike til meg da og bli sur.. Anonymous poster hash: 1cb48...3d1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #5 Skrevet 26. april 2014 Eller slutt å legg for mye i tåpeligheter som likes... Anonymous poster hash: 821ea...d41
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 han vil ikke snakke om det, han begynner bare og skrike til meg da og bli sur.. Anonymous poster hash: 1cb48...3d1 Okei, ikke overrasket. Typisk retard, som liker masse bilder av jenter på facebook og ikke behandler damen sin med respekt. Hvorfor er du sammen med han? Anonymous poster hash: 66a48...23c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #7 Skrevet 26. april 2014 Okei, ikke overrasket. Typisk retard, som liker masse bilder av jenter på facebook og ikke behandler damen sin med respekt. Hvorfor er du sammen med han? Anonymous poster hash: 66a48...23c har sagt til han tusen ganger at jeg ikke liker det, han hater når jeg liker andre gutter sine bilder. så sier han at han skal slutte- men det skjer jo aldri..... vi elsker hverandre og har det veldig godt sammen Anonymous poster hash: 1cb48...3d1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #8 Skrevet 26. april 2014 har sagt til han tusen ganger at jeg ikke liker det, han hater når jeg liker andre gutter sine bilder. så sier han at han skal slutte- men det skjer jo aldri..... vi elsker hverandre og har det veldig godt sammen Anonymous poster hash: 1cb48...3d1 Kanskje han gjør det for å få oppmerksomhet av andre jenter, og har behov for bekreftelse.. Eller så prøver han å gjøre deg sjalu (siden han tydeligvis er en del sjalu selv). Anonymous poster hash: 66a48...23c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #9 Skrevet 26. april 2014 Han er ikke noe å samle på. Du fortjener nok bedre enn ham Anonymous poster hash: 5eb13...71f
Sapientia Skrevet 26. april 2014 #10 Skrevet 26. april 2014 haha, måtte smile litt gjenkjennede i HI. For typen min gjorde også dette. Jeg nevnte at jeg ikke var overbegeistret for fenomenet, uten at jeg la så mye i det. Han hadde nok ikke tenkt over saken engang. Har likt mye av mine bilder siden den gang. Jeg har ingen ønsker om å endre på ham eller hans adferd, men sier jo noe om det er noe jeg ikke er så glad for. Jeg håper han gjør det samme med meg! Kommunikasjon er en fin ting men at typen din, TS, blir sur og nekter å snakke om det høres jo ikke så bra ut...
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #11 Skrevet 26. april 2014 Kanskje han gjør det for å få oppmerksomhet av andre jenter, og har behov for bekreftelse.. Eller så prøver han å gjøre deg sjalu (siden han tydeligvis er en del sjalu selv). Anonymous poster hash: 66a48...23c jeg er hans første kjæreste da....så vet ikke om det har noe og si.. Anonymous poster hash: 1cb48...3d1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #12 Skrevet 26. april 2014 haha, måtte smile litt gjenkjennede i HI. For typen min gjorde også dette. Jeg nevnte at jeg ikke var overbegeistret for fenomenet, uten at jeg la så mye i det. Han hadde nok ikke tenkt over saken engang. Har likt mye av mine bilder siden den gang. Jeg har ingen ønsker om å endre på ham eller hans adferd, men sier jo noe om det er noe jeg ikke er så glad for. Jeg håper han gjør det samme med meg! Kommunikasjon er en fin ting men at typen din, TS, blir sur og nekter å snakke om det høres jo ikke så bra ut... jeg blir litt såret, han liker jo ikke mine.. byttet til nytt i dag - alle andre likte det, utenom han....og da så jeg at han likte en annen jente sitt bilde.. Anonymous poster hash: 1cb48...3d1
Sapientia Skrevet 26. april 2014 #13 Skrevet 26. april 2014 jeg blir litt såret, han liker jo ikke mine.. byttet til nytt i dag - alle andre likte det, utenom han....og da så jeg at han likte en annen jente sitt bilde.. Anonymous poster hash: 1cb48...3d1 Så du snakker kun om profilbildet? Jeg snakket om alt mulig rart man poster (for min del mest delte bilder og bilder av hundene). Det kan jo være flere grunner til at han har denne adferden, noen jeg kan tenke på er 1) det er en måte å holde litt kontakt med folk han ellers ikke snakker så mye med 2) han synes bildet viste personen på en heldig måte 3) han tenker at det ikke er nødvendig å klikke på ditt, for deg er han jo med og sier (forhåpentligvis) at han liker deg jevnlig 4) han bryr seg ikke selv om hvorvidt du/noen klikker liker på hans bilder og forstår derfor ikke problemmet uansett om det er noe slikt, eller noe helt annet. Du må formidle hva du føler til ham på en hyggelig måte. Hvis du ikke sier noe evt er for "aggressiv" så han tar ut sine pigger, så vet han jo ikke hva du føler. Han gjør det neppe for å såre deg? For hvis han gjør det så er han rett og slett slem i denne sammenhengen.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #14 Skrevet 26. april 2014 Så du snakker kun om profilbildet? Jeg snakket om alt mulig rart man poster (for min del mest delte bilder og bilder av hundene). Det kan jo være flere grunner til at han har denne adferden, noen jeg kan tenke på er 1) det er en måte å holde litt kontakt med folk han ellers ikke snakker så mye med 2) han synes bildet viste personen på en heldig måte 3) han tenker at det ikke er nødvendig å klikke på ditt, for deg er han jo med og sier (forhåpentligvis) at han liker deg jevnlig 4) han bryr seg ikke selv om hvorvidt du/noen klikker liker på hans bilder og forstår derfor ikke problemmet uansett om det er noe slikt, eller noe helt annet. Du må formidle hva du føler til ham på en hyggelig måte. Hvis du ikke sier noe evt er for "aggressiv" så han tar ut sine pigger, så vet han jo ikke hva du føler. Han gjør det neppe for å såre deg? For hvis han gjør det så er han rett og slett slem i denne sammenhengen. Er bilder til jenter, profilbilde eller ikke. Men skjønner det ikke, han klikker om jeg liker andre gutter sine bilder og kommer med kommentarer som " sånt du liker ja ", også har han sagt at han skulle slutte - men han gjør det jo ikke. Den siste jenten har liksom drømmekroppen, tynn og fin. Og jeg er normal, ikke alt for tynn, ikke alt for feit. Men midt i mellom. Og sånn er alle de andre jentene og, har den tynne fine kroppen....Også har jeg litt på magen, er ikke suuuper tynn liksom. Anonymous poster hash: 1cb48...3d1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #15 Skrevet 26. april 2014 Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 821ea...d41
Sapientia Skrevet 26. april 2014 #16 Skrevet 26. april 2014 Er bilder til jenter, profilbilde eller ikke. Men skjønner det ikke, han klikker om jeg liker andre gutter sine bilder og kommer med kommentarer som " sånt du liker ja ", også har han sagt at han skulle slutte - men han gjør det jo ikke. Den siste jenten har liksom drømmekroppen, tynn og fin. Og jeg er normal, ikke alt for tynn, ikke alt for feit. Men midt i mellom. Og sånn er alle de andre jentene og, har den tynne fine kroppen....Også har jeg litt på magen, er ikke suuuper tynn liksom. Anonymous poster hash: 1cb48...3d1 Hvis han klikker dersom du liker/kommenterer andre gutter/menn sine bilder så bør han i det minste forstå at du ikke liker at han gjør det samme med andre damer. Jeg for min del ville aldri bedt typen min slutte å kommunisere med sine FB venner, uavhengig av kjønn. Og han har ikke noe imot min kommunikasjon heller. Hvordan de andre jentene ser ut trenger du ikke bry deg om. Kanskje de er penere i dine øyne, men ikke i hans? Kanskje han helt objektivt sett liker damer med den typen kropp, men at din personlighet betyr mye mer enn hvorvidt du har "drømmekroppen"? Det må være lov, for dere begge, å synes at andre mennesker har et pent ytre? Høres ut som dere har et kommunikasjonsproblem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå