Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg har trodd har vært mine nærmeste venner,har denne helgen nok en gang "vennefest" og jeg er heller ikke denne gangen invitert. (Flere av disse skal på tur sammen i sommer, men heller ikke det er jeg informert om, kun lest om det på FB) Jeg klarer ikke å fastslå om det er fordi jeg ikke er den vennen/venninnen jeg trodde, eller om det er fordi jeg er singel.

Jeg har alltid stilt opp for mine venner, og jeg har dratt på besøk med jevne mellomrom i mange år. Dessverre har jeg etterhvert oppdaget at de ikke kommer i retur uten invitasjon, og jeg har av den grunn ikke besøkt det jeg har trodd har vært min nærmeste venninne siden jul, i håp om at hun kunne ta kontakt om hun virkelig ønsker mitt nærvær Men hun har ikke tatt kontakt for å treffes i denne perioden. Nå har det gått over 4 mnd, og jeg har fortsatt ikke hørt fra henne annet enn på FB.

Det er mulig det er meg som er problemet, og jeg burde sannsynligvis spurt mine "venner" hvorfor de ikke tar kontakt med meg, men jeg er konfliktsky, og vil ikke være sutrete fordi jeg ikke blir invitert til sammenkomster som tydeligvis gjelder bare par

For å ikke være så ensom så har jeg derfor forsøkt å finne andre steder å bli kjent med nye mennesker, evt nye venner, men som 40 åring er det virkelig ikke enkelt. Mine barn har sine aktiviteter og der jeg fortsatt er aktiv er det foreldre som har egne vennegjenger, og som har nok med disse.

Jeg ønsker meg også en kjæreste, men disse vokser heller ikke på trær. De fleste single jeg kommer i kontakt med er av logiske grunner single. Den siste hadde 6 barn og var NAV-klient. Ikke at jeg er ekstremt opptatt av karriere og fortid men 6 barn og NAV-klient på en gang ble i meste laget på en gang, da jeg selv har tre barn. Selv om jeg ikke er noen rose i blomsterbedet så mener jeg at jeg har et ganske gjennomsnittlig utseende. Og for min del er ONS ikke noe tema, så da får jeg vel bare klare meg til jeg treffer noen som kan se lenger enn kun det seksuelle. Men jeg savner nærhet og omsorg.

Jeg føler meg skikkelig sutrete her jeg sitter nå. Men etter et par glass vin til, så har jeg planer om å gå på byen og glemme mine såkalte venner for noen timer.

Anonymous poster hash: c370d...641
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare si at du savner å være med på moroa? Men jeg skjønner det er kjipt, jeg har selv mistet venner jeg trodde var pålitelige og sjelevenner.

Jeg håper du får en fin kveld på byen! :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare si at du savner å være med på moroa? Men jeg skjønner det er kjipt, jeg har selv mistet venner jeg trodde var pålitelige og sjelevenner.

Jeg håper du får en fin kveld på byen! :hug:

Jeg får meg ikke til å si det fordi jeg:

1. Ikke ønsker å fremstå som sutrete fordi jeg ikke er invitert
  2. Er konfliktsky og livredd fordi at de muligens innrømmer at de ikke ønsker å tilbringe tid med meg.

Takk for det. Må bare komme meg avgårde :klem:

Anonymous poster hash: c370d...641

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...