AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Var på besøk hos en venninne av en venninne i går kveld. Hun hadde "pyntet opp" hjemme med hvite bokstaver i bokhyllen hvor det sto "HOMO" og "LÅVE".... Er dette morsomt? Kanskje for en mannevond tenåring men jeg så ikke humoren i det. Ærlig talt, hvordan kan det plage andre at man har ordtak på veggene og bokstaver i vinduskarmen...? Har folk virkelig så lite å gjøre??? Anonymous poster hash: a1e6a...e93
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Hehe, jeg ser humoren i det. Litt fandenivoldsk, hun dama. Men jeg hadde nok blitt møkk lei bokstaver på veggen etter kort tid, enten det står, LÅVE, LOVE eller ELGBÆSJ. Anonymous poster hash: 7d53a...0c4 5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Synes det er kjempemorsomt Anonymous poster hash: 11560...d72 3
Marie90 Skrevet 26. april 2014 #7 Skrevet 26. april 2014 Hahah. Det syntes jeg faktisk var litt morsomt. 1
Ananas. Skrevet 26. april 2014 #8 Skrevet 26. april 2014 Det er jo snart like mange som har sånne type ord skrevet, som de vanlige "love" og "home". Jeg er lei de sistnevnte, men jeg er enda mer lei de som har funnet at de skal være person nummer 20.000 som skriver noe "morsomt" med de bokstavene. Men om det er mobbing å gjøre det? Nei, på ingen måte. 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #10 Skrevet 26. april 2014 Hahaha, jeg syntes det var morsomt Anonymous poster hash: 1f1fb...db5 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #11 Skrevet 26. april 2014 Jeg er mer lei av folk som skal kalle alt mobbing. Bra humor i mine øyne, hater vanlig HOME. Anonymous poster hash: d041e...29e 3
Gjest Imaginary Skrevet 26. april 2014 #12 Skrevet 26. april 2014 Mobbing? Tror du må roe egga, TS. Jeg lo. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #13 Skrevet 27. april 2014 Festlig! Anonymous poster hash: 3cc9c...e04 1
Gjest crazycatlady Skrevet 30. april 2014 #14 Skrevet 30. april 2014 Tøft! Hater sånne teite bokstaver, særlig når det står home, love og liknende. Jeg var litt frekk på skeidar en gang og satte opp bokstaver så det sto FAEN. 6
Gjest Cartman Skrevet 30. april 2014 #15 Skrevet 30. april 2014 Du får ta et bilde og sende det inn til landsforeningen for homser og lesber. De ordner opp vettu
Tøytigern Skrevet 30. april 2014 #16 Skrevet 30. april 2014 Tøft! Hater sånne teite bokstaver, særlig når det står home, love og liknende. Jeg var litt frekk på skeidar en gang og satte opp bokstaver så det sto FAEN. +1
skreppamedleppa Skrevet 30. april 2014 #17 Skrevet 30. april 2014 Denne trenden har vart omtrentlig like lenge som bokstav trenden i seg selv. Å skrive fuck, fitte, homo, kuk i stedet for love, home, hope, som en litt barnslig protest. Men sånn er mote og trend verden, når noe er på moten må det lages en motpol. Begge trendene er like utdatert spør du meg, å skrive bæsjerumpe i stedet for love var litt *fnis-fnis* morsomt de to tre første gangene jeg så det, nå registrerer jeg det ikke lengre. Men mobbing? Nei langt derifra..
Gjest Geit Skrevet 1. mai 2014 #18 Skrevet 1. mai 2014 Det er jo snart like mange som har sånne type ord skrevet, som de vanlige "love" og "home". Jeg er lei de sistnevnte, men jeg er enda mer lei de som har funnet at de skal være person nummer 20.000 som skriver noe "morsomt" med de bokstavene. Men om det er mobbing å gjøre det? Nei, på ingen måte. Enig. Det blir omtrent som de som tror de er de første til å ha "Helvetes jævla dritt" med blomster rundt, i korsstingsbroderi, hengende på veggen. Jeg er helt for småarrogante og sarkastiske stikk mot toskete trender som "home" og "love", men ironien ligger i at en del ser ut til å tro at det er noe originalt med dette i motsetning til "home" og "love". I tillegg har jeg et inntrykk av at en del bruker dette til å markere noe hvor om harry det er med "home" og "love", når det i realiteten etterhvert har blitt omtrent like lite folkelig som tacofredag og gullrekka å skrive noe skikkelig morsomt. Det er ikke noe unikt med et ironisk stikk mot disse bokstavene i dag. 2
Wonderbitch Skrevet 1. mai 2014 #19 Skrevet 1. mai 2014 Morsomt om de sto utstilt i en interiørbutikk, men å ha de hjemme, dag etter dag. Hadde ikke orket. Og som flere sier, til syvende og sist er det jo ikke noe mer orginalt enn alt det andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå