MarianneE Skrevet 10. juni 2004 #1 Skrevet 10. juni 2004 Hører dere på det nå? Med alle de rare stedsnavna og navna? Jeg ler så jeg har vondt i magen!!!!
*Shira* Skrevet 11. juni 2004 #2 Skrevet 11. juni 2004 Fikke ikke med meg den. Are og Odin RUUUUUUUULER
Suzy Skrevet 11. juni 2004 #3 Skrevet 11. juni 2004 Are & Odin gir meg lyst til å eller Jeg blir så irritert!!! Hate, hate, hate, hate....
MarianneE Skrevet 11. juni 2004 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2004 hi hi hi *At ei gate i Tallin heter "Pikk" *Grekeren som har ordet "pulmeg" inni etternavnet +++ mye mer sånnt. Det kommer sikkert på "High-lights" til lørdagen. Noen som har hørt den sangen dems? De har jo fått platekontrakt...
MarianneE Skrevet 11. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2004 Are & Odin gir meg lyst til å eller Jeg blir så irritert!!! Hate, hate, hate, hate.... :fy: Nå skuffer du stort, Suzy!!
Suzy Skrevet 11. juni 2004 #6 Skrevet 11. juni 2004 :fy: Nå skuffer du stort, Suzy!! Sånn er det bare Are & Odin gir meg utslett...*grøsse* :-x Jeg hører på Petre hele dagen med unntak av timen mellom 13 og 14 - da slår jeg av radioen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå