Gjest Blomsterert Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Det sa min psykolog. Hjelpes meg,-det er det siste jeg vil ha! Hvordan kunne han si noe sånt etter alt jeg fortalte? Er det sånn psykologer jobber? Jeg er tidligere prostituert. Å finneen gubbe er så langt fra jeg ønsker. Jeg kan ikke ha noe forhold. Hvorfor tror alle at løsningen er "en gubbe?" Jeg har solgt sex i noen år. Jeg er åpen om det. Så sier de "finn deg en gubbe"?! Ok. Jeg ser bra ut. Jeg har levd et sunt liv. Fysisk er jeg i topp form. Men. Jeg mangler noe i livet mitt. Så jeg prøver finne ut hva der er. Syns det er så tafatt at psykologer jeg møter sier mye av det samme..finn deg en gubbe..., drikk rødvin og ha sex. . Sier se Det er håoløst. Egentlig.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Drita i dag? Anonymous poster hash: bd8db...26a
Gjest Tris Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Kanskje psykologen egentlig mente at h#n håpte du fant et menneske som du kunne tilbringe din tid med. Føle deg som en enhet sammen med. Enig om at det var dårlig ordvalg av psykologen.
Gjest Blomsterert Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Neei. Bare frustrert :-) Drita i dag?Anonymous poster hash: bd8db...26a
Gjest Blomsterert Skrevet 26. april 2014 #5 Skrevet 26. april 2014 Kanskje psykologen egentlig mente at h#n håpte du fant et menneske som du kunne tilbringe din tid med. Føle deg som en enhet sammen med. Enig om at det var dårlig ordvalg av psykologen. Ja..mulig det. Men jeg vil virkelig ikke ha et forhold. Bare nå og da ;-) mange dine menn. Men iom fortiden min, så er mye utelukket1 takk for svar.
Gjest Tris Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Ja..mulig det. Men jeg vil virkelig ikke ha et forhold. Bare nå og da ;-) mange dine menn. Men iom fortiden min, så er mye utelukket1 takk for svar.
Gjest Coolaid Skrevet 26. april 2014 #7 Skrevet 26. april 2014 Vil tippe at psykologen mener at du skal leve livet litt, gjøre litt positive ting som å finne kjærlighet ? Ikke bare være deg ?
Gjest Blomsterert Skrevet 26. april 2014 #8 Skrevet 26. april 2014 Kanskje psykologen egentlig mente at h#n håpte du fant et menneske som du kunne tilbringe din tid med. Føle deg som en enhet sammen med. Enig om at det var dårlig ordvalg av psykologen. Ja..ett dårlig ordvalg. Jeg er ærlighet om min fortid. Det er ikke dermed sagt at det var smertefritt. Ikke for å være et offer, det er bare det at jeg vilha et enklere liv. Sim jeg står for.
Gjest Tris Skrevet 26. april 2014 #9 Skrevet 26. april 2014 Ja..ett dårlig ordvalg. Jeg er ærlighet om min fortid. Det er ikke dermed sagt at det var smertefritt. Ikke for å være et offer, det er bare det at jeg vilha et enklere liv. Sim jeg står for. Og det har jeg tro på at du får til.
Gjest Blomsterert Skrevet 26. april 2014 #11 Skrevet 26. april 2014 Syns dere er så bra jeg. Fine mennesker. Virkelig. Takk til dere. Jeg har en fin natt:-) you see.
Gjest Blomsterert Skrevet 26. april 2014 #12 Skrevet 26. april 2014 Syns dere er så bra jeg. Fine mennesker. Virkelig. Takk til dere. Jeg har en fin natt:-) you see.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå