Gå til innhold

Gore-tex-sko til 2-åring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Småen trenger sko, og jeg har mest troa på en litt robust joggesko, gjerne med gore-tex. Skal brukes til lek, turer i skog og fjell, i barnehagen, generelt til alt der han ikke trenger pensko, støvler eller sandaler.

Noen som har anbefalinger? Lette og stødige er fint.

Anonymous poster hash: 4bc1b...80f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er veldig fornøyd med Viking til mine barn.

Anonymous poster hash: 86851...b5e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viking her også. Han er både bred og høy over vristen. Hvis barnet ditt har smale føtter så har jeg sett mange som er fornøyd med Ecco.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Har viking til min toåring. De er dessverre dyre! Men absolutt gode, og fine synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Viking goretex til min tredjeklassing siden hun var to år! Hun prøver flere typer hvert år, og ender opp med å si at Vikingskoene er de beste.... Hvert år!

Det samme gjelder forøvrig vinterskoene til Viking (goretex det også). Er alltid de hun ender opp med å si at kjennes best ut. Er veldig fornøyd med kvaliteten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Viking er fantastisk gode. Vi har Ecco også. Fornøyd med de også :)

Anonymous poster hash: d84f3...dc5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har viking til mine på 2 og 4 år. De var dyre som nevnt over her, men er veldig gode, og kan brukes om sommeren også for de er ikke altfor varme. Vi er mye i skogen, så vi ble anbefalt disse skoene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viking, også her. Har også hatt et par i Timberland, og et par i Ecco vært ok de også. Men Viking er så langt en favoritt for vår tass med ganske brede føtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for mange tips, har også planlagt Viking, men butikken hadde ikke riktig str. Så noen med en slags strikk, og en borrelås (?) helt øverst, de var veldig lette og fine. Men hva heter de tro? Finner dem ikke når jeg søker rundt.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ett spørsmål til: Borrelås, knytting eller "strikk-knytting" til 2åring som ikke tar på seg skoa selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ett spørsmål til: Borrelås, knytting eller "strikk-knytting" til 2åring som ikke tar på seg skoa selv?

Foretrekker sånn strikk-snøring. Deretter borrelås og til sist knyting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er kanskje sannsynlig at barnet tar på skoene selv innen ikke alt for lenge? Jeg går hvertfall for borrelås, selv om han ikke har helt kontroll på skoene ennå (klarer stivere sko som støvler og vintersko), så har han hvertfall en sjanse. De anbefalte snøring i butikken fordi det visstnok får skoen til å sitte best. Men velger som sagt borrelås fordi jeg syns det er viktig at de får trene på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også det er greit med borrelås til toåring. Han tar ofte av og på seg skoene selv. Vi har viking gore-tex og de er veldig fine, men altfor varme nå som det har vært rundt 20 grader her.

Vi har kjøpt disse skoene til gutten nå, ikke gore-tex. Veldig lette og luftige. http://www.miinto.no/p-326014-c-811-runawaybluekangaroos

Endret av Mohair
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå fant jeg navnet på de jeg leter etter - Viking Torrent! Noen som vet hvor man får tak i slike?

Jeg tviler sterkt på om han får på seg skoene selv i løpet av sesongen, han er ganske sein på slike ting. Vi er slike som stadig får høre at "Nå snart!", men så går det ett halvår til. ;)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...