Gå til innhold

klarer ikke motta komplimenter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg får et kompliment så begynner jeg automatisk og analysere og tenke og tolke meg frem til om det kan være ironisk, om det er et veddemål, en sammensvergelse, en test, en hva somhelst som er det motsatte av positivt.
Blir jo helt paranoid.
Hvis noen sier jeg er søt eller pen ellernoe så begynner jeg og ta det helt motsatt!!
Flere som er sånn? :P

Anonymous poster hash: 503cd...9dd
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

..eller jeg tenker at han har sendt medlinga feil, eller bare sendt det til alle som en slags fellesmelding...haha ja hva som helst.

Skrevet

Pleide å tenke sånn, men er blitt flinkere til å gi andre en sjanse, og jeg regner med de er ærlige. Skjønner ikke hvorfor jeg skal tenke at andre alltid har dårlige intensjoner, sier i grunn mest om meg. Negative sirkler som det der er så unødvendig, og for meg tappet det så mye energi at det rett og slett ikke var verdt det.

AnonymBruker
Skrevet

Ja slitsomt. Ender jo opp med å bli lei meg av at noen sier noe hyggelig fordi jeg klarer å snu det i hodet mitt til at "han mener sikkert at jeg er stygg" når han sier jeg er fin :P

AnonymBruker
Skrevet

Og litt i samme gate kanskje, men hvis noe ser ut til å gå veien så blir jeg livredd for at noe annet i livet skal gå skeis. Akkurat som at jeg ikke tør å ha det bra, for da må noe annet gå skikkelig galt for å veie opp for det som går bra...

Skrevet

Er litt i samme båt jeg også, men det tror jeg er fordi jeg får det så altfor sjeldent. Så det blir på en måte veldig unaturlig for meg da jeg ikke er vant til det.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg får et kompliment så begynner jeg automatisk og analysere og tenke og tolke meg frem til om det kan være ironisk, om det er et veddemål, en sammensvergelse, en test, en hva somhelst som er det motsatte av positivt.

Blir jo helt paranoid.

Hvis noen sier jeg er søt eller pen ellernoe så begynner jeg og ta det helt motsatt!!

Flere som er sånn? :P

Ikke helt, men mange som sier jeg er så flink på universitetet, jeg er egentlig ikke det, men får jo bare enda mer press på meg for å prestere.

Anonymous poster hash: ee412...081

Skrevet

Var sånn. Heldigvis slutt på den tiden. Nå smiler jeg og takker i stedet for å påpeke alle "feilene".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...