AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Noen som gjør det? Erfaringer? Har aldri turt dette før men det er nesten så jeg begynner å vurdere det. Jeg er så ensom og begynner å bli litt trist av å tenke på at jeg kun har mitt eget selskap. Anonymous poster hash: ba6be...111
kaffekjærring Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Jeg gjør ikke det, men skulle kanskje ønske at jeg hadde "guts" nok til å tørre det!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 gjorde det da jeg bodde på et lite sted, men der ville man uansett treffe noen man kjente utover kvelden. nå har jeg flyttet til oslo, har ikke vært ute på byen enda... veit ikke hva som stopper meg nå. Anonymous poster hash: 15ea2...ac4
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 På konsert kan jeg dra alene ja. Mye likere hvis man er på sjekkeren.
GirlInterrupted Skrevet 26. april 2014 #5 Skrevet 26. april 2014 Jeg har gått ut alene i Oslo. Litt, hmm, awkward først, men man kommer raskt i snakk med noen. Så jeg sier kjør på. Er ikke verre enn at du bare drar hjem igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Aldri i livet. Å dra ut på byen er jo skikkelig taperaktig. Mange vil se rart på deg og tro du har ingen venner. Pinlige greier. Og tror de du har ingen venner så mistenker de det er noe galt med deg. Nå kan det selvfølgelig skje at noen tar kontakt med deg ute på byen, men da er det helst fordi folk synes synd på deg. Anonymous poster hash: b2dff...988
Gjest heihade Skrevet 26. april 2014 #7 Skrevet 26. april 2014 Aldri i livet. Å dra ut på byen er jo skikkelig taperaktig. Mange vil se rart på deg og tro du har ingen venner. Pinlige greier. Og tror de du har ingen venner så mistenker de det er noe galt med deg. Nå kan det selvfølgelig skje at noen tar kontakt med deg ute på byen, men da er det helst fordi folk synes synd på deg. Anonymous poster hash: b2dff...988 Du er sikkert maks 20 år tenker jeg? 3
Gjest Blomsterert Skrevet 26. april 2014 #9 Skrevet 26. april 2014 Jeg går gladelig ut på byen alene :-) Har reist mye og er vant til å reise alene også Finner ALLTID folk å snakke med. Still deg i posisjon. Så tar noen kontakt. Alltid .
Gjest Blomsterert Skrevet 26. april 2014 #10 Skrevet 26. april 2014 I posisjon : vær åpen i uttrykket og SMIL. Smil er alltid attraktivt og fint :-)
Gjest Blomsterert Skrevet 26. april 2014 #11 Skrevet 26. april 2014 Haha. Morsom du. Aldri i livet. Å dra ut på byen er jo skikkelig taperaktig. Mange vil se rart på deg og tro du har ingen venner. Pinlige greier. Og tror de du har ingen venner så mistenker de det er noe galt med deg. Nå kan det selvfølgelig skje at noen tar kontakt med deg ute på byen, men da er det helst fordi folk synes synd på deg.Anonymous poster hash: b2dff...988
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #12 Skrevet 26. april 2014 Nå må du lære deg å svare utenfor sitat-boksen.. Blir så vanskelig å lese hvor svaret ditt står. Anonymous poster hash: 17310...7d6 1
Spaghetti Skrevet 26. april 2014 #13 Skrevet 26. april 2014 Har ikke akkurat gått ut alene, men har endt opp med å komme meg bort fra de jeg er med. Har møtt en del folk på denne måten, egentlig. Jeg skal alltid "ta en snarvei" og ender opp med å gå meg bort fra de jeg er med.. 2
Gjest Blomsterert Skrevet 26. april 2014 #14 Skrevet 26. april 2014 Ok. Nå må du lære deg å svare utenfor sitat-boksen.. Blir så vanskelig å lese hvor svaret ditt står.Anonymous poster hash: 17310...7d6
Gjest Blomsterert Skrevet 26. april 2014 #15 Skrevet 26. april 2014 Har ikke akkurat gått ut alene, men har endt opp med å komme meg bort fra de jeg er med. Har møtt en del folk på denne måten, egentlig. Jeg skal alltid "ta en snarvei" og ender opp med å gå meg bort fra de jeg er med.. Kjenner meg igjen. Går alltid mine egne veier :-) de kaller meg "Vindleke". We Er overalt. Treffer desto flere nenbesker da.
Zienna Skrevet 26. april 2014 #16 Skrevet 26. april 2014 Har i mange år reist mye i jobben, og har gått ut alene i de fleste norske byer. Setter meg ikke ved et bord alene, men bestiller meg noe i baren. Kommer alltid i prat med folk, og har hatt mange morsomme kvelder. Når jeg forteller at jeg er på gjennomreise og ikke orker hotellrom og tv alene, er det ingen som synes jeg er "rar". Jeg har også reist på mange ferier i utlandet alene. Samme der, har bare positive opplevelser
kaffekjærring Skrevet 26. april 2014 #17 Skrevet 26. april 2014 Aldri i livet. Å dra ut på byen er jo skikkelig taperaktig. Mange vil se rart på deg og tro du har ingen venner. Pinlige greier. Og tror de du har ingen venner så mistenker de det er noe galt med deg. Nå kan det selvfølgelig skje at noen tar kontakt med deg ute på byen, men da er det helst fordi folk synes synd på deg. Anonymous poster hash: b2dff...988 Det er da ingenting galt ved å gå ut alene? Det er jo bare dumt å si at alle folk synes synd på deg da osv. da dette ikke stemmer. Har flere ganger møtt nye mennesker(jeg var ikke alene ute) som var alene ute på byen og det var da ingenting galt med de.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #18 Skrevet 26. april 2014 Så hvis dere møtte noen på byen som f.eks var helt ny her og ikke kjente noen, og fortalte det til dere, ville dere sett på dem som rare? Eller bare sosiale og villige til å bli kjent med folk? Anonymous poster hash: ba6be...111
kaffekjærring Skrevet 26. april 2014 #19 Skrevet 26. april 2014 Så hvis dere møtte noen på byen som f.eks var helt ny her og ikke kjente noen, og fortalte det til dere, ville dere sett på dem som rare? Eller bare sosiale og villige til å bli kjent med folk? Anonymous poster hash: ba6be...111 Jeg ville tenkt "så tøff du er da som tar taki det at du ikke kjenner noen, og som går på byen alene!" Jeg ville absolutt ikke sett på dem som rar!!! 1
Gjest avocadoen Skrevet 26. april 2014 #20 Skrevet 26. april 2014 Aldri i livet. Å dra ut på byen er jo skikkelig taperaktig. Mange vil se rart på deg og tro du har ingen venner. Pinlige greier. Og tror de du har ingen venner så mistenker de det er noe galt med deg. Nå kan det selvfølgelig skje at noen tar kontakt med deg ute på byen, men da er det helst fordi folk synes synd på deg. Anonymous poster hash: b2dff...988 Haha! Hver gang jeg har dratt ut på byen med 1-2 venninner så har vi alle endt opp på hver vår kant Når jeg har drukket nok står jeg midt på dansegulvet og kjører på alene, så er det plutselig mange av de som danser rundt som danser med meg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå