AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Hei. Uansett hvor mye jeg renser huden med disse flotte produktene så får jeg alltid noen store røde kviser rundt mensen og ved eggløsning. Altså.. hver 14 dag. Disse er selvsagt hormonbetinget. Er det noe man kan gjøre for å ikke få disse kvisene? Jeg har prøvd diane p-piller med god effekt, men dette er ikke noe jeg vil bruke resten av livet. Hilsen 25 år gammel jente. Anonymous poster hash: 44a9b...0ce
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Nattlysolje og tran Anonymous poster hash: 4dc98...7a2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Jeg har gitt opp. Jeg har prøvd ALT. T.o.m. Iso.... Jeg har slitt med hudormer, kviser og byller på hele kroppen i femten år. Anonymous poster hash: 6fcaa...323
Alja Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Tror ikke det. Bare vær flink med rens og fjern sminke før du legger deg. Litt sollys hjelper dog litt på kviser. Solen tørker de litt inn. Dessuten dekker en fin brunfarge mye av urenheter.
Gjest Bond Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Ifølge hudpleieren jeg snakket med - om det er hormonelt er det lite man kan gjøre eksternt. Dessverre.
vimsefrøken Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Hormonelle utbrudd er det vanskeligste å få bukt med. Selv har jeg etter mange år fått så fin og ren hud som jeg kan få. Men jeg også opplever hormonelle utbrudd. Og det er ikke mye man kan gjøre med det. Men noen få ting kan hjelpe på. Rense huden morgen & kveld med gode produkter er selvfølgelig nødvendig. Det jeg også passer på når jeg vet den tiden nærmer seg er å ta en skikkelig dyprens og bruke serum mot urenheter. Hvis(når) ett utbrudd kommer påfører jeg ett sos-produkt som hjelper på slik at utbruddet går raskere tilbake. Favoritten per nå er Emergin C tintet blemish controll, påfører dette på ren hud 2 ganger pr dag i 2 dager og det gjør at utbruddet forsvinner mye fortere, og ikke blir til store hormonelle acne slik jeg fikk i disse periodene tidligere. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Æsj.. kjedelig. Nå har jeg to giga store kviser i ansiktet som er umulig å dekke med concealer. Desverre kommer de hormonelle kvisene fordi vi har for mye testosteron i kroppen. Anonymous poster hash: 44a9b...0ce
plix Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 Ja, kan virkelig ikke gjøre annet enn å signere innlegg over meg, dessverre. Hormonkviser er definitivt ikke rett frem. Hormonprevensjon kan enten hjelpe eller forverre, har du forsøkt andre ting enn Diane? Diane er veldig populær mot kviser, så forstår om du ikke har testet ut "alt på markedet". Nok søvn, vann og ingen sukker/dårlig mat rett før og under mensen er visstnok tips som fingerer for mange, jeg har alltid vært dårlig på enten alle eller en av disse så kan ikke bekrefte. Nattlysolje har jeg selv brukt mot PMS for noen år tilbake, husker det var en forskjell så begynte opp igjen igår. (Fikk en sterkere PMS sist mot normalt...) Gjenstår å se om de hjelper meg når jeg får neste forventet PMS-uke, må kanskje gi det noen måneder uansett før jeg finner ut om jeg skal fortsette å ta kapslene eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå