AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Jeg lurer på om det er noen som kunne lagt ut/vet om bokstaver/symboler som ikke er søkbare? Jeg trenger å gjemme meg fra en som er farlig for meg på facebook, men vil beholde mitt ekte navn. Tenkte derfor å bytte ut en eller flere bokstaver med lignende symboler som gjør at navnet mitt ikke kommer opp i søk. Jeg prøvde med noen bokstaver som ikke skulle være søkbare, men jeg kom opp i søk allikevel.. Jeg har sevfølgelig blokkert personen, men det er jo bare å søke fra en annen konto og så finner han meg.. Setter veldigveldig pris på hjelp Anonymous poster hash: f4813...b2f
Faria Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Du kan jo prøve deg fram med tegnkartet på pc'n din, der er de fleste tegn
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Du kan opprette en fake konto, uten å ha venner der. Bruke den som mld tjeneste bare. Eller du kan bruke viber. Om det var en person som var farlig for meg, så skulle jeg ikke ha vært på facebook. Der kan du alltids finnes, i alle fall om du har venner Anonymous poster hash: ba653...9a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå