AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Men aldri pen, vakker, hot.. Hvorfor er det de ordene man vil høre..? Anonymous poster hash: 00c21...6e9
Anglofil Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Det man ikke har/får er gjerne det man selv lenger etter? Jeg kjenner meg igjen i dette fordi jeg sjelden eller aldri får høre at jeg er pen eller vakker. Når man selv ikke får høre det, og idealet i dag er jo gjerne at man skal være pen og vakker, så blir det noe man "lengter" etter. Mvh Yvonne 2
Gjest Coolaid Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Jeg er veldig fornøyd med kjekkas..... Jeg kaller min kone for søt.... fordi jeg syns hun er veldig søt... artig at hun plutselig forvandles til "deilig" i senga..
Zienna Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Jeg synes det er et større kompliment å bli kalt søt enn pen. Pen er rene trekk osv, mens søt er smil og varme, glimt i øyet..Å være flott går ofte på kroppslig holdning, hvordan man fører seg og hvordan man kler seg. Selv skulle jeg gjerne likt å høre at jeg var hot, men neimen om jeg vet veien fra flott til hot 3
smilo Skrevet 26. april 2014 #5 Skrevet 26. april 2014 Samme hva de kaller meg, så lenge det er oppriktig ment, og de ikke kun vil komme i buksa på meg. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Samme hva de kaller meg, så lenge det er oppriktig ment, og de ikke kun vil komme i buksa på meg. Haha :-) Ja, sant det. Enig med deg :-) TS. Anonymous poster hash: 00c21...6e9
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #7 Skrevet 26. april 2014 Og jeg får høre pen og vakker, men skulle ønske jeg fikk høre søt, flott og snill isteden for. Jeg syntes det er finere komplimenter ettersom det går mer på utstråling og personlighet, ikke bare utseende. Anonymous poster hash: 2dd37...769 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #8 Skrevet 26. april 2014 Dessverre kan ikke alle kvinner være pene... Men mange kan jo være sjarmerende og/eller søte. Selv blir jeg av noen sett på som pen, og får høre det noen ganger, men jeg blir nok enda oftere kalt for søt. Og jeg liker det. Det høres jo ungt ut og litt uskyldig. Men jeg blir heldigvis kalt sexy også noen ganger. Anonymous poster hash: 53fae...335
makkapakka Skrevet 26. april 2014 #9 Skrevet 26. april 2014 har blitt kalt alle de orda jeg, men det betyr jo ingenting før jeg ser at noen mener det de sier..
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #10 Skrevet 26. april 2014 Og jeg får høre pen og vakker, men skulle ønske jeg fikk høre søt, flott og snill isteden for. Jeg syntes det er finere komplimenter ettersom det går mer på utstråling og personlighet, ikke bare utseende. Anonymous poster hash: 2dd37...769 Men hvis du ser for deg en som Lise Karlsnes. Hun er pen, mørk og mystisk, og ikke søt og god. Jeg skulle gjerne sett ut som henne. Anonymous poster hash: 53fae...335
Gjest Steamboat Skrevet 26. april 2014 #11 Skrevet 26. april 2014 Men aldri pen, vakker, hot.. Hvorfor er det de ordene man vil høre..? Anonymous poster hash: 00c21...6e9 Hva er forskjellen på pen og fin?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #12 Skrevet 26. april 2014 har blitt kalt alle de orda jeg, men det betyr jo ingenting før jeg ser at noen mener det de sier.. Ok, så de må bevise det? Jeg har nok vært så naiv at jeg har trodd på det de fleste gangene jeg har fått komplimenter. Ja ja, så er det kanskje noen som smører ekstra på hvis det er alkohol og kåtskap med i bildet, men jeg tror ikke de direkte lyver. Anonymous poster hash: 53fae...335
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #13 Skrevet 26. april 2014 Det fineste ordet må vel være "nydelig". Anonymous poster hash: 53fae...335
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #14 Skrevet 26. april 2014 Men hvis du ser for deg en som Lise Karlsnes. Hun er pen, mørk og mystisk, og ikke søt og god. Jeg skulle gjerne sett ut som henne. Anonymous poster hash: 53fae...335 Jeg syntes at det å være mørk og mystisk går mer på stil. Lise Karlsnes har hvertfall en veldig bra stil, og det kan du bare kopiere. Men har litt følelse av at gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden, har man en ting vil man ha noe annet. Jeg syntes du skal være fornøyd med den du er Anonymous poster hash: 2dd37...769
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #15 Skrevet 26. april 2014 Søt og flott er ord man bruker om dem som ikke er særlig pene å se på. Legg merke til det i ukebladene feks. Hvis en kjendis har vært på badeferie med sin kjære, omtales hun som "sin vakre kjæreste" etc. Bortsett fra hvis hun ikke er pen - da bruker man "sin flotte kone" el.Anonymous poster hash: c2d5f...e52
Magnifique Skrevet 26. april 2014 #16 Skrevet 26. april 2014 Hei. Jeg forstår godt hva du mener, og regner med at du gjerne ønsker at en gutt skal si at du er pen, vakker, eller hot? Broren min og jeg kom faktisk inn på dette temaet i en samtale for ikke så lenge siden, og da spurte jeg han rett ut om hva han mente når han kalte ei jente for "søt". Da sa han at hun syntes at ei søt er ei jente som er pen og hyggelig, og at søte jenter er bra jenter! Men det viktigste er jo at personen mener det han eller hun sier, og noen komplimenter husker man kanskje bedre enn andre nettopp fordi man tenker at personen mente det oppriktig.
Gjest Blyanten Skrevet 27. april 2014 #17 Skrevet 27. april 2014 Hva er forskjellen på pen og fin?Vet ikke helt jeg. Synes bare pen høres vakrere ut kanskje. En virkelig fin dame og en virkelig pen dame ser jeg forskjellig for meg. Fine dama er mer på personlighet og alt sammen egentlig, mens en virkelig pen dame, er mer på utseende?TS.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #18 Skrevet 27. april 2014 Søt og flott er ord man bruker om dem som ikke er særlig pene å se på. Legg merke til det i ukebladene feks. Hvis en kjendis har vært på badeferie med sin kjære, omtales hun som "sin vakre kjæreste" etc. Bortsett fra hvis hun ikke er pen - da bruker man "sin flotte kone" el.Anonymous poster hash: c2d5f...e52 Haha Har tenkt på det samme, selv. Den eneste som kaller meg pen, er mannen min og barna mine. Hvis andre skal si noe utseendet mitt, er det "flott". Jeg tror nok også det betyr at jeg ikke er spesielt pen. Anonymous poster hash: 06be3...03f
Gjest Blomsterert Skrevet 27. april 2014 #19 Skrevet 27. april 2014 Hvorfor skal en alltid tenke på at komplimenter skal handle om utseendet? Eller at det er viktigst? De fineste komplimentene er når folk sier jeg er avslappende å være sammen med. Og søt er et veldig hyggelig kompliment det. Det går mer på personlighet. Fint å høre at en er pen osv, men det går fort inn og ut av øret.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #20 Skrevet 27. april 2014 Kjæresten min kaller meg alltid søtnos og jeg elsker det. Jeg har fått nok overfladiske komplimenter for utseende opp gjennom årene som ikke gir meg noe som helst. Jeg vil mye heller høre at jeg er søt og intelligent (som han sier ofte) enn hvor flott rumpa mi er. Anonymous poster hash: 00181...482
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå