Gå til innhold

Hvor godt kjenner vi hverandre?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg lurer på hvor godt man tror man kjenner debattantene her på forumet, etter å ha lest side opp og side ned med innlegg.

List opp karakteristikker av forskjellige medlemmer, så kan vi senere se om det er mønstre i karakteristikkene her. Deretter kan medlemmet selv avkrefte/bekrefte. Skal vi starte med Glamourgirl?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Det der synes jeg du skal droppe, gjest!

Gjest Ethereal
Skrevet

Snakk om lite skjult måte på å skape kvalm på. :-x Enig med Greensky, det der kan du like godt droppe først som sist.

Skrevet

Vi må få være så anonyme vi vil.

Skrevet

Enig, synes ikke man skal henge ut enkeltpersoner på den måten.

Skrevet

Det at noen deler ting med oss andre/gir av seg selv i diskusjoner er jo med på å skape et levende forum.

Men når noen begynner å "samle" disse informasjonene - og sette det i et system - eller ønsker å samle dette - blir det bare simpelt.. Håper alle "vanlige" brukere av forumet boikotter denne formen for "ønsker".

(Og hva kan det komme av at det var en gjest som ba om dette... - og ja - ta meg gjerne for gjestehets.. men det er da en smule typisk)

Gjest GreenSky
Skrevet

(Og hva kan det komme av at det var en gjest som ba om dette...  - og ja - ta meg gjerne for gjestehets.. men det er da en smule typisk)

Ja. Dersom gjest er registrert, synes jeg han/hun kunne stått frem og gjerne tatt utgangpunkt i seg selv.

Skrevet
Det at noen deler ting med oss andre/gir av seg selv i diskusjoner er jo med på å skape et levende forum.

Men når noen begynner å "samle" disse informasjonene - og sette det i et system - eller ønsker å samle dette  - blir det bare simpelt..  Håper alle "vanlige" brukere av forumet boikotter denne formen for "ønsker".  

Enig i dette.

Om brukerne selv vil dette er en annen sak, da får de gjøre det selv. Men jeg synes ikke at å samle informasjon om en bruker og poste det for alle blir riktig.

Det blir på en måte å henge ut personer uten å spørre om lov.

Skrevet

Ja. Dersom gjest er registrert, synes jeg han/hun kunne stått frem og gjerne tatt utgangpunkt i seg selv.

:Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja jeg er et registrert medlem, men det hadde vært litt feil å startet tråden med meg selv, men det hadde jo vært kjempegøy om noen kom med karakteristikker av meg også etterhvert!! Man jeg ville ikke oppmuntre til det.

Dette var ikke ment for å lage kvalm på forumet altså selv om det sikkert kunne blitt brukt til det også.

Ville bare se hvor godt man TROR man kjenner noen ved å lese i forumet.

Gjest GreenSky
Skrevet

Okay, men dette er en tråd som raskt kunne blitt brukt til drittslenging og spekuleringer rundt brukere. Selv om utgangspunktet ditt ikke var det. :-)

Skrevet

Ja jeg er et registrert medlem, men det hadde vært litt feil å startet tråden med meg selv, men det hadde jo vært kjempegøy om noen kom med karakteristikker av meg også etterhvert!! Man jeg ville ikke oppmuntre til det.

Dette var ikke ment for å lage kvalm på forumet altså selv om det sikkert kunne blitt brukt til det også.

Ville bare se hvor godt man TROR man kjenner noen ved å lese i forumet.

Vel Glammy.. om det var du som gjorde forsøket.. siden du foreslo deg selv... gikk ikke det.. :ler:

Gjest lurven
Skrevet

kan vi ikke begynne med gjest da

gjest: du er en dust

Skrevet
kan vi ikke begynne med gjest da

gjest: du er en dust

:hoho::hoho::hoho:

(selv om det kanskje var å dra den litt langt, var det utrolig morsomt :ler: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...