AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Jeg har slitt med en forkjølelse i 4 - 5 uker nå. For meg er dette uvant og ikke normalt. Forkjølelsen sto på som værst i påskeuken, og jeg har hele tiden tenkt at dette er en normal forkjølelse: litt dårlig i kroppen (ikke feber), litt vondt i hodet, mye snørr og enormt mye nysing. Normalt nyser jeg ikke så mye, og nå har det tatt helt av. Rennende øyne og mye nysing. Tett nese. Veldig opp og ned i formen, og når jeg tror jeg har blitt bedre så går det bare et par dager før jeg blir værre igjen. Jeg er ikke allergisk for noe annet, og vet ikke så mye om symptomene. Kanskje noen her med pollenallergi kan fortelle litt mer? Jeg vet at det er varierende fra person til person. Kanskje best å ta en tur til legen å få sjekket. Hvordan sjekker man for pollenallergi forresten? Anonymous poster hash: d47f0...58c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Det kan godt være pollenallergi, ja, eller en lang og drøy forkjølelse som ikke helt slipper taket. Eller det er begge deler. Du sjekker om du er allergisk ved å ta blodprøver hos fastlegen. Jeg fikk pollenallergi i voksen alder, etter jeg hadde fått barn, men har sikkert vært litt sånn småallergisk i noen år før det slo ut, men aldri tenkt på at det kunne være det før det brått føltes som om øynene mine tok fyr her en vårdag jeg var ute med ungene i hagen for et par år siden... Er man på vippen til å bli allergisk, så er det gjerne slike ekstremsprednings-år som det er nå dette året, som er siste dråpen som får begeret til å renne over. Anonymous poster hash: 2faaa...e1a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå