AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Hei! Har dere noen oppskrifter på gode hverdagsmiddager? Hverdagsmiddager for meg må være sunnere enn helgemiddagene og gjerne litt mindre tidkrevende! Er ikke særlig kresen så alle forslag mottas med stooor takk Anonymous poster hash: e3404...30d
Maximillian Cohen Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 (endret) Denne uken så for meg slik ut: Mandag: Kokt torsk med bacon, poteter, gulrøtter og smeltet smør Tirsdag: Grillet hvitløksmarinert kyllingbryst med salat Onsdag: Grillet laks med bulgursalat Torsdag: Selvkomponert Kinainspirert wok med biff og grønnsaker i østersausbasert saus Fredag: Hjemmelaget hamburger Lørdag: Selvpillede reker med loff, hjemmelaget majones, dill og et godt glass hvitvin Søndag (i morgen): Snitter og kaker - skal i konfirmasjon Alt dette er enkelt og relativt raskt å stelle i stand. Oppskriftene sier seg vel stort sett selv. Endret 26. april 2014 av Maximillian Cohen
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Søk. Forumet er, naturlig nok, fullt av dette. Anonymous poster hash: 589b3...72b
Zakuro Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Morsomt at denne tråden dukket opp i feeden når jeg nettopp har planlagt ukas mat Mandag: Strimlet svin og wok Tirsdag: Torsk, bacon og hjemmelaget potet- og sellerimos Onsdag: Kalkun med hjemmelagde potetbåter og bakte tomater Torsdag: Da skal jeg ut å spise med en venninne, så vet ikke hva det blir. Fredag: Taco:D Lørdag: Hjemmelaga pizza med rødløk, pepperoni og cherrytomater Søndag: Muligens finnebiff men nå frister det med reker, loff og majones:P
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Takk for svar Er veldig glad i å lage mat, men innimellom klarer jeg virkelig ikke å finne på noe. Prøver å holde meg til handling en gang i uken. Anonymous poster hash: e3404...30d
___ Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Seibiff med løk. Fiskegrateng Kapteinens fylte rødspette Biffsnadder Løvbiff laget av karbonadedeig (hjemmelaget) Kjøttsuppe Kyllingfrikasse Kjøtt i mørket Forlorne harer Kålrullader Fisk i form
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Mandag: Torsk med grønnsaker og poteter. Tirsdag: Fullkornsspagetti med kjøttboller. Onsdag: Wok med svinestrimler. Torsdag: Kyllingsalat med brød. Fredag: Grove pannekaker med bacon og syltetøy. Lørdag: Grove pizzabunn med topping. Søndag: Fiskegrateng med poteter, raspede gulrøtter og flatbrød. Anonymous poster hash: 6f870...e29
Purple Basil Skrevet 27. april 2014 #8 Skrevet 27. april 2014 Avocado spaghetti med basilikum? Tommy tart (kjøp butterdeigen, er et helvete å lage selv ) Chimichurrisaus til pasta. Lag chimichurri, hell den i en gryte med litt fløte og og la den koke litt. Vend inn i pastaen til slutt. Her er det mange gode retter, lager flere av rettene ganske ofte http://www.thelondoner.me/search/label/recipes?page=1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå