Sandra Skrevet 10. juni 2004 #1 Skrevet 10. juni 2004 Er det noen her som har meldt barna inn i bokklubb? Hvilken bokklubb var det, og hvor gamle var barna? Noen som har noen neg. eller pos. meninger å komme med? Jeg får ikke barn helt enda da, men begyner alt å samle tanker rundt hvilken jeg evt. skal bruke.
Arkana Skrevet 10. juni 2004 #2 Skrevet 10. juni 2004 Jeg har ingen barn selv da. Men da jeg var liten var jeg med i Bokklubbens Barn. Det likte jeg veldig godt, masse flotte bøker og man blir automatisk flyttet oppover i gruppene etter som man bli eldre. Jeg har vært en lesehest siden jeg var 4, og en ny bok hver mnd var bare topp. Broren min var med i Donalds Bokklubb (eller noe sånt), jeg synes det var litt dårlige bøker der, det blir mye av det samme med bare Disney-figurer og slikt.
Kipa Skrevet 10. juni 2004 #3 Skrevet 10. juni 2004 Anbefaler Goboken!! http://www.goboken.no/ Den er så bra, du får bøker tilpasset alderen til barnet. Feks den første han fikk var sort/ hvit/ rød fordi dette er de fargene de kan se tydeligst. " harriet O' hare"En stor suksess med ører som kan tygges på og lager raslelyder!
Bauche Skrevet 10. juni 2004 #4 Skrevet 10. juni 2004 bokklubbens barn har nettopp (tror iallefall det er nettopp) fått en biklubb til bokklubbens barn som heter babygruppen eller noe sånn. Når ungen er gammel nok, så går barnet automatisk over til bokklubbens barn og videre til ungdomsbokklubben... Det som er så greit med bokklubben, er at man kan avbestille pakkene pr internett..(får bare en mail) Vet ikke hvordan det er med kjøpsforpliktelser i denne babybokklubben, men om du går inn på sidene så finner du det nok... http://www.bokklubbene.no klikk deg inn på "bokklubbens barn" Der skal iallefall mine framtidlige barn meldes inn!
Kipa Skrevet 10. juni 2004 #6 Skrevet 10. juni 2004 Jeg er ikke enig..Var medlem der også vi :oops: , men så er det slik at du ikke kan avbestille, siden det er et abbonement..men du kan melde deg ut etter så og så mange bøker til ord. pris. Gjorde det vi da.. Stemmer for goboken......
Cilla Skrevet 10. juni 2004 #7 Skrevet 10. juni 2004 Babyklubben til Bokklubbens barn kan man ikke avbestille pakkene, og den første pakken jeg fikk (etter velkomstpakken) synes jeg var altfor dyr i forhold til innhold. Men den neste pakken så ut til å være bedre. Mulig man kan ha ulike betingelser, men mine betingelser er ihvertfall å motta de to første pakkene. Er med i Goboken, der kan man avbestille, og har vært fornøyd med pakkeinnholdet så langt. Har fått en pakke pluss velkomstpakken. Har avbestilt en pakke. Goboken har ingen betingelser. Er med i Babyglede, men anbefaler ikke denne klubben til noen. Velkomstpakken jeg valgte var ikke noe særlig, og jeg må bestille en bok til fullpris mens jeg er medlem. Har avbestilt alt til nå, og sliter med å finne en bok så jeg kan melde meg ut Jeg eeeeeelsker bokklubber og regner med jeg kommer til å melde Ida inn i en hel drøss. :-)
Vimsevips Skrevet 10. juni 2004 #8 Skrevet 10. juni 2004 Vi var medlem i både Go`boken og Babygruppa til Bokklubbens Barn. Til forskjell fra de andre var vi ikke fornøyde med Go`boken. Så der meldte vi oss ut. Ved innmelding skriver man fødselsdato, og Vesla var 6mnd da ho ble medlem, og fikk de samme pakkene som de på 1mnd. Ikke hadde ho (eller vi) særlig sansen for bøkene heller. Ho foretrakk/foretrekker papp- og papir bøker fremfor tøy og plastikk.. Babygruppa fungerer som et abonnement, var ikke like fornøyd med alle pakkene, men ser at Vesla stadig kikker i disse bøkene. Og synes bildene er mer detaljrike, og dermed åpner for mer samtale.
Bø Skrevet 11. juni 2004 #9 Skrevet 11. juni 2004 Jeg meldte eldstemann inn i Go`Boken da han ble født. Jeg syns pakkene var spennende. Men ettersom tiden gikk registrerte jeg at "bøkene" ikke var populære hos gutten. Det var nok mest mamma som syns det var fint med alt ekstra som fulgte med. Det er heller ikke god kvalitet på tingene, så det meste har gått i søpla etter en tid. Da vi var medlem, så fantes det ikke medlemsblad, det ble bare sendt ut ny pakke en gang i måneden. (Mulig det var avbestillingsmulighet allikevel.) Jeg har mere sansen for bokklubber med medlemsblad, og bøker av skikkelig kvalitet. Jeg har prøvd både Barnas Bokklubb og Barnas Egen Bokklubb, og vil anbefale begge. Det eneste irriterende er at medlemsbladene pakkes inn i plastikk, som fylles med reklame. (Men sånn er det jo med alt man abonerer på nå om dagne.)
Gjest gjesta Skrevet 11. juni 2004 #10 Skrevet 11. juni 2004 Begge ungene mine har vært medlem av Barnas Bokklubb. Jeg var kjempefornøyd med denne. Mange gode bøker og bøkene er tilpasset aldersgruppen barnet ditt er i. Synes ikke det er et problem med å måtte avbestille. Det går kjapt med en tlf eller via internett.
Gjest tusjen Skrevet 11. juni 2004 #11 Skrevet 11. juni 2004 Da hun var liten var hun medlem av Go Boken og Barnas bokklubb, som jeg var kjempefornøyd med.. Synes bøkene var litt dyre av og til, men det er vel innholdet som teller mest (En liten digresjon.. Jeg finner ingen bokklubber som passer mitt barn på 10 år.. :-( ) tusjen
Nilma Skrevet 11. juni 2004 #12 Skrevet 11. juni 2004 Jeg har prøvd både Barnas Bokklubb og Barnas Egen Bokklubb' date=' og vil anbefale begge. Det eneste irriterende er at medlemsbladene pakkes inn i plastikk, som fylles med reklame. (Men sånn er det jo med alt man abonerer på nå om dagne.)[/quote'] Nå vet ikke jeg om det gjelder Barnas Bokklubb, men i de andre klubbene til De Norske Bokklubbene kan man være nettmedlem. Da får du tilbud om nye bøker på e-post, og avbestiller de du evt. ikke vil ha på nettet. M.a.o. slipper du alt papirrasket. Kanskje noe å sjekke ut?
Nilma Skrevet 11. juni 2004 #13 Skrevet 11. juni 2004 Hmm, ser at jeg muligens har misforstått noe her, jeg tenkte på Bokklubbens Barn, trodde det var det dere mente med Barnas Bokklubb.
Sandra Skrevet 11. juni 2004 Forfatter #14 Skrevet 11. juni 2004 Takk for mange svar! Godt å høre hva andre synes, men vi melder vel ikke inn før barnet er født. Det var endel forskjelige klubber, vi får lese og sette oss mer inn i det før vi bestemmer oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå