AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Hei Jeg har lyst å bli spådd i kjærlighet. Noen som vet om noen som er seriøs her? Anonymous poster hash: c6b5b...5ff
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Ingen? Anonymous poster hash: c6b5b...5ff
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Jeg kan, men skal ikke ta en spårunde før varmen er borte.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Jeg kan, men skal ikke ta en spårunde før varmen er borte. Hva mener du? Anonymous poster hash: c6b5b...5ff
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Hva mener du? Anonymous poster hash: c6b5b...5ff Det jeg mener er at neste spårunde blir ei helg det ikke er så himla varmt, sånn at jeg kan ta noen øl mens jeg spår i tarot og ikke ligge totalt dehydrert dagen etter pga det. 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Det jeg mener er at neste spårunde blir ei helg det ikke er så himla varmt, sånn at jeg kan ta noen øl mens jeg spår i tarot og ikke ligge totalt dehydrert dagen etter pga det. Okei. Hva du isåfall ha av opplysninger om meg for å gjennomføre noe sånt? Anonymous poster hash: c6b5b...5ff
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Okei. Hva du isåfall ha av opplysninger om meg for å gjennomføre noe sånt? Anonymous poster hash: c6b5b...5ff du får søke opp tarottrådene mine og se for deg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #8 Skrevet 27. april 2014 du får søke opp tarottrådene mine og se for deg selv. Hvor finner jeg di? Anonymous poster hash: c6b5b...5ff
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2014 #9 Skrevet 27. april 2014 Hvor finner jeg di? Anonymous poster hash: c6b5b...5ff http://forum.kvinneguiden.no/sok/?query=Tarot
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #10 Skrevet 28. april 2014 http://forum.kvinneguiden.no/sok/?query=Tarot Ser fortsatt ikke at det står noe om hvilke opplysninger du må ha om meg? Anonymous poster hash: c6b5b...5ff
Sophie-Ann Skrevet 28. april 2014 #11 Skrevet 28. april 2014 Hun skriver det alltid i første innlegg: 1. Du er singel. 2. Du elsker Carlsberg øl. 3. Du rekker tråden min. 4. Du poster et innlegg hvor du stiller et spørsmål. 5. Venter på svar. 6. Som kommer. 7. Gi tilbakemelding. Under nick.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #12 Skrevet 28. april 2014 Hun skriver det alltid i første innlegg: 1. Du er singel. 2. Du elsker Carlsberg øl. 3. Du rekker tråden min. 4. Du poster et innlegg hvor du stiller et spørsmål. 5. Venter på svar. 6. Som kommer. 7. Gi tilbakemelding. Under nick. Men er det liksom nok til å bli spådd..? Anonymous poster hash: c6b5b...5ff
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #13 Skrevet 28. april 2014 Men er det liksom nok til å bli spådd..? Anonymous poster hash: c6b5b...5ff Spåing er bare tull. Anonymous poster hash: 5c085...cf7 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #14 Skrevet 28. april 2014 Spåing er ikke tull.. Kan spå deg for 500,- Overfør dem på kontoen min, samt kort informasjon på epost. Du får svar innen 24 timer Anonymous poster hash: ad7d7...309
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2014 #15 Skrevet 28. april 2014 Men er det liksom nok til å bli spådd..? Anonymous poster hash: c6b5b...5ff Ja.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #16 Skrevet 29. april 2014 Jeg ble spådd i kjærlighet for mange år siden. Jeg var singel og hadde to barn. Spådamen hadde meget godt rykte innen sitt felt, og jeg ble anbefalt henne. Det jeg fikk vite var at jeg kom til å treffe en mann med et håndverksyrke, sammen kom vi til å ha fire barn(noe jeg tolket til to+mine), mannen og jeg skulle passe som hånd i hanske. Vi kom til å bo sammen i Sverige. 15 år senere: Jeg er singel og har to barn Har aldri vært sammen med en håndverker. Jeg har bodd i Sverige, men det var før den omtalte spåingen. Senere(i samme perioden) var jeg hos numerolog. Han la sammen noen tall, og så sa han til meg at jeg aldri kom til å finne noen. Det ser ut som den spådommen er mer riktig. (Men du kan tenke deg hvor gøy det var å få den beskjeden, og jeg tror jeg kalte han en hjerteløs kvakksalver ) Anonymous poster hash: 89e0d...d18 1
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2014 #17 Skrevet 29. april 2014 Jeg ble spådd i kjærlighet for mange år siden. Jeg var singel og hadde to barn. Spådamen hadde meget godt rykte innen sitt felt, og jeg ble anbefalt henne. Det jeg fikk vite var at jeg kom til å treffe en mann med et håndverksyrke, sammen kom vi til å ha fire barn(noe jeg tolket til to+mine), mannen og jeg skulle passe som hånd i hanske. Vi kom til å bo sammen i Sverige. 15 år senere: Jeg er singel og har to barn Har aldri vært sammen med en håndverker. Jeg har bodd i Sverige, men det var før den omtalte spåingen. Senere(i samme perioden) var jeg hos numerolog. Han la sammen noen tall, og så sa han til meg at jeg aldri kom til å finne noen. Det ser ut som den spådommen er mer riktig. (Men du kan tenke deg hvor gøy det var å få den beskjeden, og jeg tror jeg kalte han en hjerteløs kvakksalver ) Anonymous poster hash: 89e0d...d18 Vel, jeg er nok ikke den typen tarotist, jeg tar folk på alvor og sier det som det er.
Pixxie Skrevet 29. april 2014 #18 Skrevet 29. april 2014 Jeg var faktisk hos ei som skulle spå meg på en alternativ messe. Fortalte om min håpløse forelskelse. Hun sa at hun ikke så noe kjærlighet mellom oss, og fikk meg til å klippe en imaginær tråd fra magen min (som jeg antar gikk til hans mage) og legge den i et eple som jeg skulle kaste ut i universet. Etterpå spurte hun "kjenner du at du er ferdig med ham nå?" Liker ikke å være frekk når det ikke er nødvendig så jeg svarte "æh, ja kanskje litt" To år senere ble vi sammen og har vært sammen i over 2 år Men tror allikevel at noen kan det de driver med
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2014 #19 Skrevet 29. april 2014 Jeg var faktisk hos ei som skulle spå meg på en alternativ messe. Fortalte om min håpløse forelskelse. Hun sa at hun ikke så noe kjærlighet mellom oss, og fikk meg til å klippe en imaginær tråd fra magen min (som jeg antar gikk til hans mage) og legge den i et eple som jeg skulle kaste ut i universet. Etterpå spurte hun "kjenner du at du er ferdig med ham nå?" Liker ikke å være frekk når det ikke er nødvendig så jeg svarte "æh, ja kanskje litt" To år senere ble vi sammen og har vært sammen i over 2 år Men tror allikevel at noen kan det de driver med Hjelpes, den damen var da helt utrolig teatralskt... 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #20 Skrevet 29. april 2014 Kan du ikke spå imorgen da? Det er jo meldt regn. Anonymous poster hash: b162f...470
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå