AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 når han ringer på den andre telefonen., Er ikke det egentlig ganske uhøflig å sette datteren som sisteprioritet,når det på et tidlig tidspunkt tross alt ble klart at han bare ringer for å høre hvordan det går.. og datteren var den som ringte først? Høre moren si ,"du kan jeg ringe deg tilbake etterpå?" Kunne hun ikke ringt HAN tilbake etterpå og heller fullførst samtalen med meg først??? Må legge til at dette er noe som gjentar seg stadig,eller snarere alltid. Hun hopper som en gal når han eller min søster ringer men meg er det visst ikke så nøye med.. Er jeg hårsår eller hvordan hadde dere reagert? Må si at det kommer ikke på tale å konfrontere henne siden hun da jeg var liten og oppigjennom alltid lo eller gjorde narr av meg når jeg hadde sårede følelser eller andre ting .,og av positiv art som jeg hadde behov for å snakke om. Så nå orker jeg ikke snakke med henne særlig ofte siden det alltid ender med et "stikk i sjelen." Anonymous poster hash: 1b99a...537
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Det er da normal høflighet å avslutte forrige samtale før man begynner en ny? Jeg pleier å si til den jeg snakket med først at jeg skal ta den andre telefonen, og fortelle dem som ringer at jeg ringer dem opp igjen, og at jeg er tilbake i samtalen med person 1 om noen få sekunder. Anonymous poster hash: a897a...d1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå