Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Satt og leste vg i dag. Ser at de rette myndigheter slår ned på de som driver med dette. Eller rettere sagt markedsføringen deres.

Folk får tro-ikke tro hva de vil på. Når de markedsfører at fjernhealing kan påvirke kreftceller, hiv og aids, så er det skremmende.

Jeg skal tro på det om noen kan gi meg bevis på dette. Det verste er at de tar betalt for dette. Det handler om folk i en fortvilet situasjon, som er villig til å prøve alt.

Det var et nettsted som var nevnt, fjernhealing.com. De som drifter stedet kunne ikke forstå hvorfor de måtte endre nettsiden, men e hadde fjernet det med kreft, hiv og aids. Det må være noe alvorlig brist hos disse menneskene som tar penger for å lure folk.

All omsorg hjelper både fysisk og psykisk. Mere velvære? Da får man si det da. jeg skal ringe og prate med deg, jeg virker beroligende på folk. Ikke at de skal kurere folk.

Jeg kjenner flere folk som har vært-er alvorlig syke, og jeg kjenner jeg blir forbannet.

Når folk driver og healer så får de komme med bevis. Ikke si at at flere har sagt at det hjelper, klart trøstende ord hjelper der og da. gi meg bevis på at kreftceller har blitt mindre, at hiv og aids er forsvunnet. F...humbug av sprengte folk

Anonymous poster hash: 37da9...50f
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...