Gjest Steamboat Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Dere som er guttejenter eller er sammen med en, vil dere si guttejenter skiller seg fra andre jenter i et forhold? I så fall hvordan
mara2012 Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Girls will be girls.. Tror ikke det er så mye forskjell. Jeg har selv alltid vært litt guttejente. Jeg likte å mekke bil, og å omgåes mest gutter fremfor jenter. Men i forhold er nok jenter som jenter flest. Det kan være fordeler med å være guttejente og å omgåes gutter mest også, for når detkommer til forhold, føler jeg at jeg kan forstå han litt bedre, fordi jeg vet hvordan alle kompisene mine ville håndtert eller tenkt om ting.
Nuttery Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Det eneste jeg kan tenke på er vel at vi muligens har litt mer til felles. Men på forholdsbiten er jeg som jenter flest vi jeg anta.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Jeg kjenner guttejenter som er genuint mer maskuline i tankegangen og jeg kjenner guttejenter som legger an den holdningen fordi de tror det vinner gutter, men egentlig er mer jentete (female dog whistle typen). Men gitt at hun rett og slett er naturlig mer guttete så betyr det bare at hun har funnet en som komplimenterer henne. Noen par består av maskulin mann og feminin kvinne, noen der begge er mer midt på treet og noen av en mer maskulin kvinne og mer feminine mann. Den seksuelle polariteten mellom folk er forskjellig fra par til par, så lenge det er spenning. Så det er vel ikke slik at noen har mer 'utfordringer', de har bare funnet en som passer dem. Anonymous poster hash: 4b160...4c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå