AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Hei Er gravid i uke 25 og skal i konfirmasjon om noen uker og har da lyst til å ha litt farge på kroppen Jeg tenker å bruke selvbruning men har hørt så mye forskjellig angående det og graviditet. Noen sier man fint kan bruke det, mens andre sier at det er skadelig. Jeg vil selvfølgelig ikke bruke det om det er skadelig for barnet! Før jeg ble gravid har jeg brukt St. Tropez og er veldig fornøyd med den, noen som vet om jeg kan bruke den? Eller har andre merker å anbefale? Anonymous poster hash: ac4b8...296
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Det er ikke slik at det er "skadelig", det er rett og slett bare det at det ikke finnes tilstrekkelig forskning til å støtte opp hverken den ene eller den andre veien. Da er det selvsagt mange gravide som velger å la være, for det er kanskje ikke verdt risikoen? Anonymous poster hash: 33012...a28 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Men i himmelens navn.... skal vi slutte å smøre oss inn med vanlig fuktighetskrem også da? Hva med alle dem som smører seg inn med alskens ymse strekkmerkeprodukter? Hva med all strålingen fra TV og telefoner? Forurensing? All den halvfabrikerte maten vi spiser, kjøttdeig osv? Herregud, det er forskjellig folk skal gå å måtte bekymre seg for i disse dager. Jeg er gravid selv, og dette er ikke ment mot kritikk mot TS, men bare at jeg generelt blir så himla oppgitt over hvor hysterisk mange gravide er, som gjør at vi som egentlig hadde tatt hele graviditeten med stormende ro og forholdt seg til helsedirektoratet og sunn fornuft, blir helt hysterisk. Selv tok jeg meg i å lure på om jeg skulle spørre arbeidsgiver om jeg kunne slutte å dra til brukerene mine som har katt (hjemmetjenesten) siden jordmor skremte livet av meg, men det slo meg jo at jeg skal jo ikke oppi kattedoen, jeg skal jo bare gi pasienten min medisiner og rusle pent ut. MED HANSKER! Gaaah.... Sorry, dette ble helt off topic... men kjør på med selvbruning du. Heller det enn å steke i solarium hvor du selv kan bli både rynkete og full av kreft Bruker selv den fra DOVE på legga så folk skal slippe å bli snøblind av synet i disse varme dagene Anonymous poster hash: e1a4a...0f0 5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Det eneste man bør unngå er vel spray tan. Men det er jo ikke bra unasett o man er gravid eller ikke...<br />Så på ett program om giftstoffene man fikk i lungene som kunne øke sjansen for lungekreft osv...Anonymous poster hash: 82487...0db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå