Gå til innhold

kunne dere tatt tilbake mannen etter dette,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gått lang tid siden utroskapet fant sted. Vi var unge da vi møttes, han 25 og jeg 22. Ting har stabilisert seg, men jeg er usikker på så mye. Selv om han var ung og gjorde dumme ting, er det jo noe i personligheten hans som utløste det. En gang han drakk seg veldig full, fiket han til meg over rumpflere ganger da jeg nesten hadde sovnet. Han har også slengt en tallerken i gulvet foran moren sin og meg. Jeg har også sett de fysisk " sloss" moren og han, også da de begge var fulle. Dette var fordi han skyldte henne penger som hun spurte om å få igjen. Hun sa han var en tyv siden det hadde tatt så lang tid. Jeg tror hun var sintest og dette endte med at de rørte hverandre. Jeg brøt inn og fikk de til å roe seg. Han har også kaldt meg stygge ting når han var full. Han sa at iqn måtte være på bunn og anklaget meg for ting som aldri hadde vært i nærheten av å skje. Hanhar også stukket av fra hotellet en av nettene vi var på ferie. Han var full. Jeg car llivredd siden han ikke svarte telefonen. Flere timer senere hadde han skrudd den på igjen. Han hadde med seg nøklene mune og hadde drukket alkoholen min. Han har visstnok lugget eksen sin på fylla en gang også. Dette var fordi hun ikke lit han få gjøre et eller annet. Tror det var snakk om å reise ut i den tilstanden på natta. Han er jo en alle tiders type i edru tilstand. Han hjelper til med mat, oppvask, handling. Han lager frokost til meg og henter og kjører. Han ringer og elsker å være sammen med meg. Han gir meg kun positive tilbakemeldinger på utseende og roser meg for alt jeg gjør. Han støtter meg og lytter. Jeg hater at han drikker, og han lover å slutte. Men nå sier han at livet hans blir forferdelig hvis han må avstå fullstendig fra alkohol. Skal jeg kutte han ut? Selv om jeg går i sorgen og ødelegger alt for han også? Vet han går rett i kjellern da.

Anonymous poster hash: 1b2b1...39b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten får han kutte alkoholen eller så drar du. Et helt rimelig ultimatum når han rwagerer så kraftig på alkohol.

• Liker 1
Gjest Sabrina
Skrevet

Høres ut som om han har et alkoholproblem. Jeg kjenner igjen en del av den oppfrøslen med noen andre. Jeg hadde nok gitt han et ultimatum, men vært veldig klar over at det var over og ut om han rørte alkoholen igjen. Han burde oppsøke hjelp og snakke med noen om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...