Arkana Skrevet 10. juni 2004 #1 Skrevet 10. juni 2004 En japansk mann ble funnet død i sengen sin og har visst vært død i 20 år. I følge artikkelen har han også barn, utrolig at de ikke har reagert når de ikke har hørt fra faren sin på 20 år! :o Lå død i 20 år
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2004 #2 Skrevet 10. juni 2004 Det er jo helt forferdelig. Hva med lukt, post, aviser- ting som ville hopet seg opp :o
LilleBille Skrevet 10. juni 2004 #3 Skrevet 10. juni 2004 Høres for drøyt ut.. Er det agurktid allerede...
Grooo Skrevet 10. juni 2004 #4 Skrevet 10. juni 2004 Dette høres bare veldig rart ut... Men så er jo Japan ett rart land også da!
Arkana Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2004 Høres for drøyt ut.. Er det agurktid allerede... Ja, jeg tenkte noe sånt jeg også.
Gjest 1111 Skrevet 10. juni 2004 #6 Skrevet 10. juni 2004 Jeg har hørt om folk som har ligget døde i et par år - men 20?? :o :o
Gjest Indianlady Skrevet 10. juni 2004 #7 Skrevet 10. juni 2004 Det er en kald verden vi lever i folkens,vi bryr oss ikke om hverandre lenger.Egoismen råder for fullt. :-(
Arkana Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2004 Det er en kald verden vi lever i folkens' date='vi bryr oss ikke om hverandre lenger.Egoismen råder for fullt. :-([/quote'] Ja, det er ufattelig trist. At naboer ikke reagerer etter å ikke ha sett noen komme eller gå fra leiligheten på så lang tid. Og verst av alle, at familien, hans barn, ikke har savnet ham.
Cupcake Skrevet 10. juni 2004 #11 Skrevet 10. juni 2004 Merkelig at ikke noen har meldt han savnet. Kanskje han ikke ville ha kontakt med sine barn, og at de derfor ikke har sagt ifra. Hvem vet. Tragisk er det iallefall!
Arkana Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #12 Skrevet 10. juni 2004 Han hadde jo også en jobb han plutselig ikke gikk til lenger, det er jo også veldig merkelig. Som arbeidsgiver bør man jo være interessert i å vite hvor arbeidstakerne er når de ikke dukker opp uke etter uke. Det er i det hele tatt underlig, og skremmende, at med så mange kontakter så var det ikke en eneste som reagerte.
Blårød Skrevet 10. juni 2004 #14 Skrevet 10. juni 2004 Ja, det er jo drøyt å ligge "hemmelig" død (2 dager/uker/måneder/år/tiår)! Likevel skjer det. Det er så lett å være etterpåklok og skule på de grusomme naboene som ikke reagerte. Vet jo ikke sikkert om jeg hadde gjort det selv hvis jeg f.eks. stadig var på reisefot og ikke hadde privat omgang med en nabo i boligblokka. Vær ikke overrasket over våre medmennesker - det er jo ikke nødvendigvis for å være lumpne at de ikke har sjekket nabo'n. Tror ikke noen har glede av å ha et lik i nærheten
Arkana Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #15 Skrevet 10. juni 2004 Naboene er vel ikke det verste, det er jobben og familien jeg reagerer mest på. Folk som faktisk har hatt kontakt med ham hver dag og så plutselig forsvinner han.
Gjest gloria Skrevet 10. juni 2004 #18 Skrevet 10. juni 2004 Jeg hadde ikke følt meg særlig bra om jeg var slektningen hans.. :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå