Sphynx Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Vi har fått ny leilighet, hurra! Nå trenger vi bare å flytte. Tenkte på å kanskje leile et flyttebyrå i og med at vi ikke har bil eller lappen. Har familie som sikkert hjelper til, men kjenner meg litt lessen på å spørre om hjelp. Så! Er det noen som har erfaring med flyttebyrå i Oslo? Noen anbefailinger? Noen vi bør holde oss unna? Vil gjerne også vite litt om pris... Takk!
Sphynx Skrevet 26. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2014 Kan anbefale Flyttefoten. Takk! Hjemmesiden deres så ganske pro ut, så det virker bra! Står ikke så mye på siden demmes om priser, har du brukt de før? Hva betalte du?
Gjest iGirl Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Takk! Hjemmesiden deres så ganske pro ut, så det virker bra! Står ikke så mye på siden demmes om priser, har du brukt de før? Hva betalte du? Jeg har ikke brukt de, men "kjenner til" dem. Pris er jeg usikker på, jeg ville bare tatt kontakt og hørt med dem. tlf 800 FLYTT (trooor jeg). 1
Sphynx Skrevet 26. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2014 Jeg har ikke brukt de, men "kjenner til" dem. Pris er jeg usikker på, jeg ville bare tatt kontakt og hørt med dem. tlf 800 FLYTT (trooor jeg). Jess jess, da gjør jeg det Tusen takk for info!
Gjest iGirl Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Jess jess, da gjør jeg det Tusen takk for info! You bet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå