AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Har nettopp fått en tlf som jeg får opp meldingslyd på hele tiden, uten at jeg får opp noen meldinger. Har skrudd av alt som jeg har funnet både på nett og applikasjoner om varsler. Vil bare ha varsler når jeg får vanlig melding på tlf,som mms og sms, men nå får jeg opp varsler hele tiden og uten at jeg finner ut hva jeg har mottatt. Flere med dette problemet ? Noen som kan forklare meg hvordan jeg fjerner varsler,gjerne med t skje Anonymous poster hash: 640ec...5bf
Nephthys Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Jeg har en S4 som har akkurat det samme problemet. Ca. 3 ganger om dagen kommer det meldingslyd uten noe melding eller noe annet. Aner ikke hva det kommer av, men googlet det, og det viser seg at veldig mange har samme problem, og ulike forslag til løsning. Jeg har prøvd noen av forslagene, men ikke hjulpet noe hittil. Noen hevder at den må inn til reparasjon og nullstilles for å bli kvitt problemet, men så desperat er ikke jeg. Men kjedelig er det!!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Jeg har en S4 som har akkurat det samme problemet. Ca. 3 ganger om dagen kommer det meldingslyd uten noe melding eller noe annet. Aner ikke hva det kommer av, men googlet det, og det viser seg at veldig mange har samme problem, og ulike forslag til løsning. Jeg har prøvd noen av forslagene, men ikke hjulpet noe hittil. Noen hevder at den må inn til reparasjon og nullstilles for å bli kvitt problemet, men så desperat er ikke jeg. Men kjedelig er det!! Ja er jo kjempekjedelig det her Vil ha det bort Anonymous poster hash: 640ec...5bf
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Har vært inne på facebook nå og fjernet tlf med varsler derifra i tilfelle varslene kommer derifra. Blir gal av det her Anonymous poster hash: 640ec...5bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå