Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har latt meg motstå disse produktene frem til nå, men "alle" jeg snakker med er tydeligvis helt frelst. Særlig sensitive som reagerer på andre produkter er visst fornøyde (og jeg er supersensitiv). Nå lurer jeg på hva slags erfaring dere har? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Produktene er sikker bra nok de, aldri prøvd selv etter det var sånn oppstyr for et par år siden at selskapet betalte for dyreforsøk av produktene sine under bordet i Kina. Søk på det på Google eller PETA, masse greier om det. Og jeg kjøper ikke noe jeg hvertfall har en anelse om at driver med slikt.

Her er en link om det hvertfall.

http://www.peta.org.au/the-issues/experiment-on/how-cruelty-free-are-your-cosmetics/

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare dritt, fulle av mineralolje og diverse man ikke burde smøre på huden. De lar seg lure av sektmedlemmene og de rosa flaskene. Snakk om å være lettlurt…

Anonymous poster hash: af53c...a23
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke bra erfaring i det heletatt.

Anonymous poster hash: 0beae...30b
Skrevet

Produktene er sikker bra nok de, aldri prøvd selv etter det var sånn oppstyr for et par år siden at selskapet betalte for dyreforsøk av produktene sine under bordet i Kina. Søk på det på Google eller PETA, masse greier om det. Og jeg kjøper ikke noe jeg hvertfall har en anelse om at driver med slikt.

Her er en link om det hvertfall.

http://www.peta.org.au/the-issues/experiment-on/how-cruelty-free-are-your-cosmetics/

Jeg forstod det slik at de selger de Kina, hvor det altså er tillat med testing på dyr, ikke at de oppmuntrer til det (og at produkter i Europa ikke er testet på dyr).

Det er flere produsenter som har begynt å teste på dyr i ettertid har jeg hørt. Clinique, Estee Lauder, etc.

Clinique er vel likevel den eneste av sikkert 100 kremer jeg har prøvd som passer huden min.

Er det mer humant å spise kjøtt? Litt avsporing ;)

Er hovedsakelig ansiktskrem og ansiktsrens jeg har vurdert å prøve. Til deg som ikke likte produkter, hva var det du prøvde, og hva var det du ikke likte?

Skrevet

Så på liste over ingredienser nå, var virkelig ikke klar over at det var en så stor kjemisk bombe. Trodde det i det minste skulle være mindre kjemikalier enn et gjennomsnitts produkt :/

Skrevet

Støtter ikke pyramidespill...

Det får så være, interessen min lå i om produktene var bra eller ikke.

Skrevet

Prøv heller Matis Delicate serien, det er den ultimate hudpleieserie for

sensitiv hud slik jeg ser det. Mye bedre for huden enn Mary Kay produkter.

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvilke skade dyr kan få av fuktighetskrem.

Det er jo ikke akkurat etsende syrer de smører på:P

Produktene er i tillegg laget for sensitiv hud, som da betyr at de er ganske så harmløse på huden..

Anonymous poster hash: 5e386...23f

Skrevet

Lurer på hvilke skade dyr kan få av fuktighetskrem.

Det er jo ikke akkurat etsende syrer de smører på:P

Produktene er i tillegg laget for sensitiv hud, som da betyr at de er ganske så harmløse på huden..

Anonymous poster hash: 5e386...23f

Mulig det er harmløst for huden, men langvarig bruk av slike kjemikalier er ikke akkurat helsebringende. Er ikke fanatisk på det, men trodde virkelig ikke mineralolje ble brukt. Også øverst på ingredienslista da gitt.

Skal sjekke ut Matis, evnt Decleor :)

Skrevet

Jeg forstod det slik at de selger de Kina, hvor det altså er tillat med testing på dyr, ikke at de oppmuntrer til det (og at produkter i Europa ikke er testet på dyr).

Det er flere produsenter som har begynt å teste på dyr i ettertid har jeg hørt. Clinique, Estee Lauder, etc.

Clinique er vel likevel den eneste av sikkert 100 kremer jeg har prøvd som passer huden min.

Er hovedsakelig ansiktskrem og ansiktsrens jeg har vurdert å prøve. Til deg som ikke likte produkter, hva var det du prøvde, og hva var det du ikke likte?

hehe, nei. Det er derfor jeg er veganer :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Fra 2014 krever Kina at alle kosmetikkprodukter som skal selges der er testa på dyr. Det betyr at alt man kjøper fra Kina ikke er dyrevennlig. EU-landene har en lov som forbyr testing på dyr i medlemslandene, men det meste av kosmetikken som blir solgt i Europa er jo produsert i andre land.

Endret av Bea »-(¯`v´¯)-»
AnonymBruker
Skrevet

Du sammenligner det å spise kjøtt med det at dyr lider over lengre perioder for at du skal få ansiktskrem?

Skjerp deg.

Anonymous poster hash: 69d7e...126

• Liker 3
Skrevet

Du sammenligner det å spise kjøtt med det at dyr lider over lengre perioder for at du skal få ansiktskrem?

Skjerp deg.

Anonymous poster hash: 69d7e...126

Sammenligner ikke, bare nevner det er en smule hyklersk å tale dyrenes rettigheter hvis man spiser kjøtt. For har du noe som helst begrep om hvordan prosessen fra bås til bord foregår, så vet du at mange dyr lider for at du skal spise mat du overhodet ikke trenger. Den bevisste velger i det minste økologisk fra lokale bønder fremfor industrien. Ingen MÅ spise kjøtt. Skjerp deg sjøl.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes dyretesting er mye verre enn å spise kjøtt faktisk. (Noen) mennesker trenger kjøtt, andre kan fint leve uten. Ingen dør uten sminke. Hvorfor kjøpe dyretestet sminke når det finnes så mye bra sminke som er dyrevennlig?

(Er forresten veggis)

Om Mary Kay, har ikke brukt det selv, men har ei venninne som reagerte kraftig på sminken deres enda de liksom er gode på sensitiv hud.

Anonymous poster hash: 6e7d6...ebf

• Liker 2
Skrevet

Synes dyretesting er mye verre enn å spise kjøtt faktisk. (Noen) mennesker trenger kjøtt, andre kan fint leve uten. Ingen dør uten sminke. Hvorfor kjøpe dyretestet sminke når det finnes så mye bra sminke som er dyrevennlig?

(Er forresten veggis)

Om Mary Kay, har ikke brukt det selv, men har ei venninne som reagerte kraftig på sminken deres enda de liksom er gode på sensitiv hud.

Anonymous poster hash: 6e7d6...ebf

Ingen må spise kjøtt, alle næringsstoffer som er i kjøtt finnes i andre kilder. Å behandle levende dyr slik industrien gjør for å så slakte dem er på ingen måte bedre. Jeg gidder ikke ha en lang diskusjon om etikk, jeg ville bare ha frem et poeng.

Jeg skal uansett ikke bruke Mary Kay fordi det viste seg å være kun syntetisk drit i produktene, så jeg finner et annet merke :)

• Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet (endret)

Jeg er veldig sensitiv, og jeg fikk en sterk reaksjon på produktene. Har ikke opplevd verre, så jeg holder meg unna. Dette var også etter kun å ha gått med produktene et par timer på et home-party, kjøpte ikke noe.

Endret av Daenerys
Skrevet (endret)

Jeg har latt meg motstå disse produktene frem til nå, men "alle" jeg snakker med er tydeligvis helt frelst. Særlig sensitive som reagerer på andre produkter er visst fornøyde (og jeg er supersensitiv). Nå lurer jeg på hva slags erfaring dere har? :)

Jeg er veldig fornøyd, alltid slitt med uren og gusten hud. Fordelen med Mary Kay er jo at du kan prøve produktet før du kjøper og kjenne hvordan det føles på huden, i tillegg har de 100% Fornøydhetsgaranti. Jeg bruker Mirakel settet som fungerer veldig fint for meg, bye bye gusten og uren hud.

Endret av Beelieve
Skrevet

Sender deg pm Beelieve:) prøvd mary Kay selv nå,kjempe fornøyd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...