Gå til innhold

Dekorere hvit vegg over sofa - tips og ideer?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg og samboer leier bolig, og kan derfor ikke skru noe fast i veggen slik at den blir ødelagt (det er depositumet ikke verdt..). Jeg har tittet litt rundt, men finner ingen løsninger jeg er helt sikre på er noe for oss. Vi har en ganske kjedelig stue med tanke på farger, så vi har tenkt å ha noe fargerikt på veggen.

Jeg har tenkt noe sånt som dette kanskje? http://fortikur.com/color-samples-for-walls/popular-project-and-ideas-color-samples-for-walls/
Isåfall, hvor får jeg tak i fargeprøver gratis? Alle malebutikker jeg har søkt på krever penger for dette..?

Vi har tenkt litt på lerret også, og så eventuelt feste med dobbelsidig teip, men det skal vær noe som lett kan fjernes igjen:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å henge opp store bokstaver hvor det står H-O-M-E? ;)

Anonymous poster hash: 8ea40...fff

• Liker 1
Skrevet

Hm, ja. Kanskje det? Har tenkt på noe variasjon med bokstaver også.. Problemet er mer det at veggen er på 2,18 meter, så da blir bokstaver litt lite, så må isåfall ha flere ord..

AnonymBruker
Skrevet

Hm, ja. Kanskje det? Har tenkt på noe variasjon med bokstaver også.. Problemet er mer det at veggen er på 2,18 meter, så da blir bokstaver litt lite, så må isåfall ha flere ord..

Hva med wallsticks? Med "home is where the heart is" og slike type visdomsord. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neineineinei vær så snill, IKKE heng opp wallsticks! :grine:

Wallsticks og denslags er en skam for menneskeheten og burde forbys!

Når jeg blir diktator skal jeg innføre uanmeldte husinspeksjoner og gi livsvarig fengsel til både de som har dette svineriet på veggene og de som selger det.

Anonymous poster hash: 696b9...ff8
  • Liker 3
Skrevet

Jeg vil uansett ha noe fargerikt helst :) noe som fanger blikket! vet noen om malebutikker som gir ut gratis fargeprøver på papir?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil uansett ha noe fargerikt helst :) noe som fanger blikket! vet noen om malebutikker som gir ut gratis fargeprøver på papir?

Bilder av stjerner er jo kult. Kan man lage i Photoshop.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan kjøpe en stor blokk med fargekoder.

Skrevet

Du kan kjøpe en stor blokk med fargekoder.

Ja, det er noe slikt jeg ser etter. Vet du hvor jeg kan få tak i slikt på nett?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om gratis fargeprøver, men i en velassortert bokhandel selger de fargeark. Om du kjøper ett av hvert ark og klipper dem opp blir det jo en lignende effekt? De koster noen få kroner pr stykk, så prisen blir overkommelig.

Anonymous poster hash: 696b9...ff8
  • Liker 1
Skrevet

Den "color-samples" ideen var god! Noterer den for meg selv :)

Du kan alltids stikke innom A Beautiful Mess, de har mange fine DIY i alle prisklasser.

Skrevet

Tråden er ryddet for tulleinnlegg.

Irrlys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...