Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan tipse meg om en fin og diskret neglelakk? Jeg har en lys rosa fra Opi (husker ikke fargekoden) men den blir for rosa, så jeg jakter på en som er mer hudfarget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hudfarget eller blekrosa? Hvis du mente sistnevnte, anbefaler jeg Essie sin "Ballet slippers". Gir en fin, diskret rosafarge og fremhever tuppene på en måte som nesten minner om fransk manikyr.

Skrevet

Hei :)

Hva med Dior's Incognito? Den er perfekt nude med litt rosa i. Soleklar favoritt hos meg. Kosten er også stor og bred, gir en presis påføring og den har god holdbarhet.

Skrevet

Hei.

Jeg liker veldig godt Essie sin 'Beam up'. Den gir neglene en fin, forsiktig farge som lyser litt opp :)

Skrevet

Tusen takk for tips! Jeg skal se på disse. :) Ballet slippers hørtes veldig fin ut!

Skrevet

Butter of London har jo en fin samling som ble brukt til fremvisningen av La Perla i fjor.

Referansene er: Crumpet, Shandy og Tea & Toast

Skrevet

Jeg har noen fine forslag til deg: Ciate Iced frappe, Deborah Lippmann Naked eller Modern love.

Min favoritt er DL Modern love :)

Skrevet

Min favoritt er LOreal sin Boudoir Rose, faktisk. Har mange Essie og Opi, men den perfekte fargen fant jeg i matbutikken:) Den er passe lys, skittenrosa.

AnonymBruker
Skrevet

Essie sin "Sugar Daddy" er min favoritt. Lys og gjennomsiktig, og ganske naturlig rosa. Blir litt som dine egne negler men bedre og perfekte i fargen :-)

Anonymous poster hash: 77ed0...d2e

Skrevet

Essie sin "Sugar Daddy" er min favoritt. Lys og gjennomsiktig, og ganske naturlig rosa. Blir litt som dine egne negler men bedre og perfekte i fargen :-)

Anonymous poster hash: 77ed0...d2e

Uten tvil :-)

Hvis du skal prøve Shellac så vil jeg anbefale fargen Romantique.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...