Gå til innhold

Vaskehjelp? Kristiansand?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som jobber som vaskehjelp i Kristiansand? Kjenner noen som vasker i Kristiansand? Kan anbefale noen?

Ellers, hvor mye betaler dere, og for hva?

Hvem er det som har vaskehjelp? Eldre, yngre, foreldre, de som er alene, små leiligheter, hus?

Vi er ett par i midten av tyveårene, jeg fulltidsstudent, med 80 % jobb. Han, en 100 % stilling, som somregel medfører 200-220 timer mnd. Så vi skulle gjerne ha lyst på vaskehjelp. Er det sært? vi er da oppegående og greie i helsa.

Annet , hva gjør dere når vaskehjelpen er der? Er dere hjemme, går dere ut? Legger dere igjen penger, betaler etterskuddsvis, forskuddsvis? Overfører?

Hva er inkl. i rengjøret?

Anonymous poster hash: c825d...09d
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Er det noen her som jobber som vaskehjelp i Kristiansand? Kjenner noen som vasker i Kristiansand? Kan anbefale noen?

Ellers, hvor mye betaler dere, og for hva?

Hvem er det som har vaskehjelp? Eldre, yngre, foreldre, de som er alene, små leiligheter, hus?

Vi er ett par i midten av tyveårene, jeg fulltidsstudent, med 80 % jobb. Han, en 100 % stilling, som somregel medfører 200-220 timer mnd. Så vi skulle gjerne ha lyst på vaskehjelp. Er det sært? vi er da oppegående og greie i helsa.

Annet , hva gjør dere når vaskehjelpen er der? Er dere hjemme, går dere ut? Legger dere igjen penger, betaler etterskuddsvis, forskuddsvis? Overfører?

Hva er inkl. i rengjøret?

Anonymous poster hash: c825d...09d

Anonymous poster hash: cdebe...3b7

Skrevet

Det er aldeles ikke sært at dere setter bort vaskingen. Mange ønsker å bruke tiden på andre ting enn å vaske. Ellers har jeg ingenting annet å bidra med, dessverre.

Skrevet

Jeg jobber ikke som vaskehjelp foreløpig, men kunne tenke meg å ta noen vaskeoppdrag ukentlig ved siden av studiene. Jeg har venninner som vasker for andre. Noen er eldre, andre syke, og noen som rett og slett ikke orker selv.

Synes ikke det er sært i det hele tatt. Hadde jeg hadde lite tid, og nok penger, så hadde jeg gjort det selv.

Anonymous poster hash: 4038a...f82
Skrevet

Jeg vasket for flere i en blokk før, når jeg gikk på skole. Begynnte hos en bekjent, også hang jeg opp lapp på oppslagstavla i ganga, med min bekjente som referanse.

Hverdagsvask;

*2 ganger i måneden.

*Riste alle tepper

*Vaske alle gulv

*Bad (do/dusj/vask)

*Kjøkken (oppvask/benkeflater/kjøleskap/komfyr/kjøkkenbord)

*Stue (støvsuge sofa/tørke av bord+andre flater)

*Soverom (tørke av nattbord/flater)

*400,- pr gang. (De la igjen peng i en skål)

Jeg vasket stort sett i helgene, lørdag morgen/lørdag formiddag.

Om det passet dårlig avtalte vi bare det på forhånd.

Hadde også vår, høst og jul -rengjøring.

Da var det vanelkg pakke, bare at alt ble gjort grundigere.

I tillegg var det;

*Alle vinduer

*Støvtørking på hyller og lamper, tak og kroker i alle rom

*Evt. pynting for de som ønsket det og ellers vask av ting de ønsket (tepper, gardiner, duker ol)

*800,-pr gang.

Anonymous poster hash: a6eed...46b

Skrevet

De fleste jeg vasket for var enslige, og alt fra 35-80 år. Flesteparten var menn, som tjener godt og vil ha det reint og greit men som ikke kan/gidder/har tid til å gjøre det selv. Skjønner de godt jeg ;)

Anonymous poster hash: a6eed...46b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...