AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Jeg er lei meg, og föler meg skyldig. En god vennine av meg er gravid, hun og mannen er ikke klar for barn og har derfor valgt aa ta abort. Jeg stötter saaklart min venninne, men jeg har en ekkel fölelse. Jeg tenker at jeg skulle önske at jeg hadde blitt plutselig gravid. Jeg venter paa at mannen skal bli klar, og klarer ikke aa bli kvitt denne fölelsen av at jeg önsker det hadde skjedd meg. Saa naa sitter jeg her, ganske trist og önsker aa väre "uönsket" gravid. Huff, trengte bare en utblaasning... noen som kanskje har hatt det slik? Anonymous poster hash: a0713...6e2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 jeg stötter forresten min vennine gjennom hele prossesen, hun har ingen anelse om mine fölelse... Anonymous poster hash: a0713...6e2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 sorrv jeg er litt full.. derfor er det sikkert noen skrivefeli Anonymous poster hash: a0713...6e2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Du behøver ikke å ha dårlig samvittighet, en styrer ikke følelser, og det er lett å forstå dine. Så lenge du støtter henne, kan ingen forlange mer. Anonymous poster hash: ba455...cc7 1
Biloba Skrevet 26. april 2014 #5 Skrevet 26. april 2014 Slapp av:-) Din venninnes situasjon har bare minnet deg ekstra på hva du lengter etter i ditt eget liv. Det betyr ikke at du er en dårlig venninne.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Takk for fine svar tiltross for fyllainnlegg Anonymous poster hash: a0713...6e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå