AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Eksen min ( som bedro meg til fordel for den andre kvinnen) sier at han er livredd for at jeg skal ødelegge forholdet hans. Itillegg så sier han at han ikke ønsker å samarbeide med meg anngående barna pga det. Han er utrolig vanskelig. Jeg kjenner meg forferdelig såret og knust inni meg av alt han har gjort. Vil dere si at det er naturlig følelse? Anonymous poster hash: e36a9...329
Gjest Tris Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Drit i han. Han er dum hvis han tror at ikke den nye damen vil finne ut av ting etterhvert. 3
Nattrangler Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Vet hvordan du har det<3 bare fokusere på degselv og legg all den negative energien i trening. Jeg har tatt og hevet meg over det. Bruk tiden på barna og degselv . Tror at med tid og stunder finner man segselv og klarer å leve igjen . Lykke til
Gjest rådyr Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Drit i han. Han er dum hvis han tror at ikke den nye damen vil finne ut av ting etterhvert. Hun står antageligvis bak dette selv. Håper han/de kommer til fornuft.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #5 Skrevet 26. april 2014 Vet hvordan du har det<3 bare fokusere på degselv og legg all den negative energien i trening. Jeg har tatt og hevet meg over det. Bruk tiden på barna og degselv . Tror at med tid og stunder finner man segselv og klarer å leve igjen . Lykke til Viktigste er å klare å heve hodet opp. Det er vondt når en ekssamboer , som forlater seg, forteller at han er livredd for at jeg skal ødelegge hans nye forhold. Det går utover selvbilde. Men jeg må prøve å ikke la det gjøre det Takk for svar. Anonymous poster hash: e36a9...329
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå