Gjest La boheme ikke innlogget Skrevet 10. juni 2004 #1 Skrevet 10. juni 2004 På et av mine hyppige raid i kosmetikkavdelingen til H&M fant jeg her en dag et nytt stylingprodukt jeg ikke kunne la være å prøve-fructis "surf hair" styling gum.Har egentlig ikke sans for fructis, og foretrekker egentlig stylingprodukter fra dyrere merker, men denne var faktisk god! En lett stylingpaste som ikke er klissete, og gir et veldig lett hold.Perfekt for en litt matt, smårufsete "beach-hair" look. Go surfing!
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2004 #2 Skrevet 10. juni 2004 Kult! Den skal eg kjøpe neste gong eg er i by`n! :-)
Tigerlily Skrevet 10. juni 2004 #4 Skrevet 10. juni 2004 jeg kjøpte den for noen dager siden, og var ikke spesielt fornøyd. jeg har kort, bleket hår ("surfehår"), men håret mitt ble bare rart. og ikke sånn som jeg forventet at det skulle bli, litt seigt og rufsete. det ble tørt og kjedelig. kanskje er det jeg som tok det feil i håret, det kan selvfølgelig skje, men førsteinntrykket var ikke bra...
Gjest Elenath Skrevet 10. juni 2004 #5 Skrevet 10. juni 2004 Fructis er faktisk ett av stylingmerkene jeg er mest fornøyd med, selv når jeg tar de "dyre" merkene med i vurderingen. Den lukter godt og gjør akkurat det jeg vil at den skal gjøre for håret mitt. Skal prøve "surf hair" også nå. Takk for tipset :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå