Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som legger kort her? Hvilke kort bruker du? Hvis du har flere typer - hvilke kort liker du best ? Hvorfor liker du akkuart DE kortene?

Anonymous poster hash: f66f5...44e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har englekort, liker de veldig godt fordi de er lette å forstå også er de ikke så FRYKTELIG generelle!

Anonymous poster hash: f7465...846
AnonymBruker
Skrevet

Hva heter de englekortene? Ser at det finnes flere typer englekort.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Hanson-Roberts kortene, men vurderer å lage mine egne kort snart.

Anonymous poster hash: ff0e4...f53
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du søker etter "Budskap fra dine engler" så kommer det opp på google hvordan boksen ser ut. Dem kalles orakelkort men vil si de er mer lik englekort altså! Har testa mange forskjellige, alt fra tarot, engler/demoner, indianer, osv. Men det er disse som jeg nevner som har truffet meg best nå, og de er ikke for generelle, så det kortet du trekker kan ikke passe til alt som foregår i livet ditt, så du skjønner med en gang hvilke spesifikke ting kortene sikter til! :))

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du søker etter "Budskap fra dine engler" så kommer det opp på google hvordan boksen ser ut. Dem kalles orakelkort men vil si de er mer lik englekort altså! Har testa mange forskjellige, alt fra tarot, engler/demoner, indianer, osv. Men det er disse som jeg nevner som har truffet meg best nå, og de er ikke for generelle, så det kortet du trekker kan ikke passe til alt som foregår i livet ditt, så du skjønner med en gang hvilke spesifikke ting kortene sikter til! :))

Jeg har "Healing med alvene" . Nå lurer jeg på å kjøpe akkuart de du nevner nå. Spennende å høre hva andre bruker.

Hanson-roberts kort - de har jeg ikke hørt om . *googler* Hva er det med de kortene du liker?

AnonymBruker
Skrevet

Hanson-roberts kort - de har jeg ikke hørt om . *googler* Hva er det med de kortene du liker?

Ligner på Rider-Waite, og har fine farger. Pluss at de er lettere å håndtere pga størrelse med vanlig kortstokk.

Anonymous poster hash: ff0e4...f53

Skrevet

Er det noen som legger kort her? Hvilke kort bruker du? Hvis du har flere typer - hvilke kort liker du best ? Hvorfor liker du akkuart DE kortene?

Vanessa Tarot, Whimsical Tarot og Fey Tarot. De har alle artige bilder som får frem budskapet på en grei måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...