Gjest Steamboat Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Dere som er typiske blondiner og gjør mye ut av det(kommer med dumme kommentarer hele tiden). Gjør dere det fordi dere ikke bryr dere om å bli oppfattet som blonde eller fordi dere ønsker å bli oppfattet som blonde?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Jeg tror de ønsker det. Husker en gang når jeg gikk på skole, så begynte en blond bimbojente å grine høyt fordi hun ikke ble stemt som "årets blondie" under en kåring. Anonymous poster hash: ab15c...3bb 3
Lady Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Jeg var veldig usikker i tenårene, husker jeg. Spesielt på ungdomssolen, og da spilte jeg på det å være blond og dum.. Gjemte meg på en måte bak den fasaden. 2
flinkeceline Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Jeg tror de gjør det for å få oppmerksomhet. De er rett og slett oppmerksomhetssyke og skal hele tiden være midtpunktet og den alle skal være opptatt av. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Blir ikke sett på som en. Men noen ganger høres ikke ting så smart ut bestandig, ikke som en har tenkt. Så ofte nok holder jeg heller kjeft. Vet ikke om jeg er den typiske blåste jenta for det. Energisk, positiv og en smule distre bare. Anonymous poster hash: eebd6...73e
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Jeg blir ansett for å være dum og blond. Bryr meg ikke om det. Er så positiv, energisk og tullete som jeg bare vil. De fleste synes jeg er søt, enkelte jenter synes jeg er irriterende, og de som kjenner meg vet at jeg er smart selv om jeg har et distré ytre. Anonymous poster hash: bdaa0...dd2 1
Gjest Tris Skrevet 26. april 2014 #7 Skrevet 26. april 2014 Folk har en tendens til å dømme meg for å være blond, inntil jeg står der med bena på jorden og de ligger i grøften og sutrer. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #8 Skrevet 26. april 2014 Det sier seg vel selv at noen kvinner genuint ikke er veldig intelligente, mens andre bare later som? Hvorfor tror du det er et universelt svar på hvordan alle ter seg? (Og selvsagt har det ingenting med hårfarven å gjore. Alltid mindre intelligente menn eller ampre brunetter med mangel på oppmerksomhet som drar hele "blondine"-greia"). Anonymous poster hash: eb9e4...942
Gjest New_Girl Skrevet 26. april 2014 #9 Skrevet 26. april 2014 En ting er å faktisk være dum, det kan du ofte ikke noe for. Men å late som man er dum? Da er man dum da!
Martha95 Skrevet 26. april 2014 #10 Skrevet 26. april 2014 Jeg tror mange Jenter spiller dumme for å bli akseptert, det er slik samfunnet i dag er. Selv har jeg alltid likt å ha mye kunskap og har aldri skjult det, men når det kommer til sosiale sammenkomster så er det de "blonde" som får all oppmerksomheten og flest venner. "Nerden" sitter stille for seg selv i en krok. 1
Imsdal! Skrevet 28. april 2014 #11 Skrevet 28. april 2014 Jeg sier mye ulogisk og teit, men i mitt hodet gir det mening. "Uheldigvis" er jeg lys blond naturlig, så blir ofte kalt for "blooooooondie!" når jeg sier noe teit.. Jaja Jeg er ikke dum altså, det bare kommer mye teit ut av kjeften min..
Gjest Steamboat Skrevet 28. april 2014 #12 Skrevet 28. april 2014 Jeg sier mye ulogisk og teit, men i mitt hodet gir det mening. "Uheldigvis" er jeg lys blond naturlig, så blir ofte kalt for "blooooooondie!" når jeg sier noe teit.. Jaja Jeg er ikke dum altså, det bare kommer mye teit ut av kjeften min.. Men de sier blondie mest på spøk? De tror ikke du er blåst? Har noen venner jeg også som kommer ofte med dumme utsagn, men de kommer ikke med dem så ofte at jeg tror de er blåste. Alle kan jo si ting som ikke er gjennomtenkte. Mens enkelte andre ville blitt stemplet som "mindre begavede" om de ikke var blonde og dermed bare blondiner.
Imsdal! Skrevet 28. april 2014 #13 Skrevet 28. april 2014 Men de sier blondie mest på spøk? De tror ikke du er blåst? Har noen venner jeg også som kommer ofte med dumme utsagn, men de kommer ikke med dem så ofte at jeg tror de er blåste. Alle kan jo si ting som ikke er gjennomtenkte. Mens enkelte andre ville blitt stemplet som "mindre begavede" om de ikke var blonde og dermed bare blondiner. Hehe, det er på tull altså, men det er skikkelig plagsomt når jeg prøver å komme til poenget, sier feil og blir avbrutt med blondie-slengordet. Haha altså jeg blir ikke sur for å bli kalt det,men jeg får liksom ikke en sjanse til å rette på meg før de sier det. Men jeg er verken blåst eller gjør meg til, og det vet de. Blondie er jeg uansett 🍺
Teethgrinding Skrevet 28. april 2014 #14 Skrevet 28. april 2014 Det er lett å se gjennom en fasade av enkle fraser og tåpelige væremåter. Det som derimot er mye verre er når disse blonde frøknene finner ut at man nærmer seg 30 og plutselig skal opptre som en belest frue. Oh, the fail, the fail, the fail, the fail, the fail, the fail. Det er faktisk vondt å se på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå