AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Som tittelen sier når altså etter hvor lang tid kan man stole på at man tenker rett om noen . Nok tid til å lære de gode og dårlig sidene?Anonymous poster hash: 01025...af1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Når du ikke klarer se for deg et liv uten den personen.. Anonymous poster hash: 8c7dd...335
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Det er jo vanlig i begynnelsen men hvor lang tid etter skylappene har lagt seg Anonymous poster hash: 01025...af1
Alja Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Det finnes ingen svar på det spørsmålet. Det er bare noe man vet. Det er nesten som en aha opplevelse. *BÆM* When you know it, you know it
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 når man er trygg på personen. etter en tid når den verste forelskelsen har lagt seg så kan du jo prøve å se for deg hvordan du kanskje hadde fått det om det plutselig ut av det ble skulle blitt slutt eller om han skulle havnet i ulykke feks (det er helt horribelt å tenke på sånt, ja jeg veit). å plutselig kan du få sånn WOW følelse går plutselig opp for deg at HAN er din mann (evt jente om det er omvendt) Anonymous poster hash: 9d848...deb
kaffekjærring Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 Sier som hun ene over her, når du vet det så VET DU DET. Det er ingen fasit. Det som er rett for meg trenger ikke å være rett for deg men du kjenner det på deg hvis det er den rette!
Gjest Chloe87 Skrevet 29. april 2014 #10 Skrevet 29. april 2014 Jeg trodde jeg hadde møtt den rette jeg, men det gikk til h.... Jeg har mista troa!
Apehjerne Skrevet 30. april 2014 #11 Skrevet 30. april 2014 Jeg trodde jeg hadde møtt den rette jeg, men det gikk til h.... Jeg har mista troa! selv om et forhold går til helvete etter noen år så betyr ikke det at han ikke var rett. alle mine exer var jo rett en gang selv om de ikke er det nå
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #12 Skrevet 30. april 2014 <br /> <br />alle mine exer var jo rett en gang selv om de ikke er det nå<br />
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #13 Skrevet 30. april 2014 Jeg tror enda min eks er den rette. Vår kjemi og fysiske tiltrekning, humoren og enighet i de store tingene og ganske likt tankemønster som jeg aldri har følt med noen andre. Synd vi bare var på helt forskjellige steder i livet. Vi har enda ikke gitt slipp på hverandre.. Puuh, kjærleik altså! Men som svar på spørsmålet: du kjenner at denne personen vil jeg ha i livet mitt og andre menn/damer er lite spennende, selv etter forelskelsesrusen er over.Anonymous poster hash: 7b62a...f8d
Apehjerne Skrevet 30. april 2014 #14 Skrevet 30. april 2014 <br /> <br />alle mine exer var jo rett en gang selv om de ikke er det nå<br /><br /><br /><br />Er det mulig å bli glad av å lese dette? :-) Ble det nemlig jeg :-)Har i grunn ikke sett slik på det før. Smiiiiil :-)<br /><br />Anonymous poster hash: 16ae6...7a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå