Gjest Lilleulv Skrevet 10. juni 2004 #1 Del Skrevet 10. juni 2004 Virker dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. juni 2004 #2 Del Skrevet 10. juni 2004 Spørs hva du skal ha hjelp til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 10. juni 2004 #3 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg har hatt kyssesyken 5 ganger på 3 år, og nå har jeg utmattelsessyndrom. Føler ikke det er noen som kan hjelpe meg, men har hørt mye positivt om sånn fotsoneterapi..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. juni 2004 #4 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg har hatt kyssesyken 5 ganger på 3 år' date=' og nå har jeg utmattelsessyndrom. Føler ikke det er noen som kan hjelpe meg, men har hørt mye positivt om sånn fotsoneterapi..?[/quote'] Jeg tar fotsoneterapi mot stive skuldre og hodepine. Men det gjør jeg fordi jeg får behandling hos min mor. Det hjelper meg. Men jeg tror ikke fotsoneterapi hjelper mot tyngre sykdommer. Men du kan jo søke litt på nett, eller vente på flere svar. Lykke til,. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. juni 2004 #5 Del Skrevet 10. juni 2004 Prøvd akupunktur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 10. juni 2004 #6 Del Skrevet 10. juni 2004 Prøvd akupunktur? Hmm nei, har ikke det... Men har vært hos homeopat. Det var bare humbug ass... Fikk masse piller i månedsvis som ikke hadde noen effekt :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. juni 2004 #7 Del Skrevet 10. juni 2004 Såpass ja. Jeg gikk til akupunktør pga overtrenthet og utbrenthet. DEt hjalp faktisk, litt i alle fall. Fikk mer overskudd og energi. Det til tross for at jeg egentlig har null tro på det, ble overtalt av mamma til å gå der. Det virker jo merkelig at hvis du ligger med svære nåler i huden i 45 min en gang i uka, så hjelper det.. Men tydeligvis gjorde det det for meg i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå